Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP - speciella hundnamn!


Ämnesstartare

Kort & gott..
Har skaffat hund, har inget namn!
Hjälp mig med några hundnamn som gärna kan relatera till något eller som är en aningen ovanliga. Har funderingar på namnet Hachi, men är dock osäker.
Kom med förslag, snälla!


   
Citera

Yngvar.


   
SvaraCitera

Hachi lär ju inte vara ovanligt, det är ju en jättekänd hund [confused]


   
SvaraCitera

bamse
ludde
charlie
zorro
rocky

några somf jag tkr är ovanliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Hachi lär ju inte vara ovanligt, det är ju en jättekänd hund

Haha nej kanske inte ovanligt på det sättet, men vet inte någon som har döpt sin hund till just Hachi. Och du måste medge att det är lite ovanligare än t.ex. Molly, Wilma eller Ronja..


   
SvaraCitera

bertil, barbro, ingegerd, britt, yngve, irene, bengt, roland, anders, bert, urbaan, ulrik, usama, aina, elisabeth

tycker du ska döpa den till "barbro", eller "hund". har alltid velat ha en hund som heter "hund". [blush]


   
SvaraCitera

bertil, barbro, ingegerd, britt, yngve, irene, bengt, roland, anders, bert, urbaan, ulrik, usama, aina, elisabeth

tycker du ska döpa den till "barbro", eller "hund". har alltid velat ha en hund som heter "hund". [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

tycker du ska döpa den till "barbro", eller "hund". har alltid velat ha en hund som heter "hund".

haha!
kan döpa den till catwoman som min kusin på 5år tyckte!


   
SvaraCitera

jsfnkvist:

haha!
kan döpa den till catwoman som min kusin på 5år tyckte!

haha ja, katthund[blush]


   
SvaraCitera

lasse-maja
då spelar kön ej ngn roll


   
SvaraCitera

jsfnkvist:

Och du måste medge att det är lite ovanligare än t.ex. Molly, Wilma eller Ronja..

Nä.


   
SvaraCitera

Fido.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Collect


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förslag på ovanliga namn:
Fönsterkamm. Plasthjul. Färgfilter. Tygtält. Antändingskälla. Hjulaxel. Blysänke. Verksamhetskonsult. Oljeplatform. Kylvara. Ostronkniv.

Jag tycket att verksamhetskonsult har en fin klang.


   
SvaraCitera

Gosu!


   
SvaraCitera