Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! Stoppa in p-ring?


Ämnesstartare

Hej!
Jag är 16 år och skaffade p-ring för två veckor sen, men min barnmorska sa att jag ska vänta tills nästa mens innan jag stoppar in första ringen. Jag fick ett demo ring som är placebo att träna med, och nu har jag försökt i flera dagar men jag förstår verkligen inte hur ringen ska sitta!!! Klämmer ihop den så den blir som en åtta och trycker in den och den kommer ju in i min slida liksom, men jag känner den såfort jag stoppar in ett finger en cm innanför slidmynningen. Har jag så "kort" slida att den inte kan komma djupare och sen trodde jag att den skulle sitta runt livmodertappen men nu ligger den ju bara i exakt samma position som en tampong.. Jätteförvirrad och förstår ingenting! Hur ska man kunna ha sex om den fyller upp en tredjedel av mitt hål??:( 


   
Citera

Du kan ta ut sen vid samlag , Max tre timmar sen ska den i igen . Det är bara att låta den ligga där när du då har den , den behöver inte vara på nåt särskilt sätt för att fungera . 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Du kan ta ut sen vid samlag , Max tre timmar sen ska den i igen . Det är bara att låta den ligga där när du då har den , den behöver inte vara på nåt särskilt sätt för att fungera . 

Ja men jag förstår inte, sitter den rätt? Det känns ju som den kan åka ut rätt lätt :/


   
SvaraCitera

Nää, den sitter där när du har stoppat upp den där , du behöver inte oroa dig . 


   
SvaraCitera