Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP. tack


Ämnesstartare

Hej! jag och min kille hade sex härromdagen med kondom, och dagen efter sexet fick jag min mens. Jag undrar om det är någon risk alls att jag kan bli gravid fast jag fått min mens direkt efter. Något som var mindre bra när vi hade sex var att vi hade två kondomer på varandra för att den första gled lite i början, och läste sedan efter att ha två kondomer gör det osäkrare. Dessutom var kondomen ett halvår gammal Så är det 100% säkert att man inte är gravid om man fått sin mens efter sexet? och är det lungt om jag inte tar akut p-piller? Och som det ser ut nu så är min mens varierad från hur den brukar vara, det kom mycket blod igår men nu hitills nästan inget blod alls ''/


   
Citera
Ämnesetiketter

spiik:

Något som var mindre bra när vi hade sex var att vi hade två kondomer på varandra för att den första gled lite i början

HAHAHA! Ofta att folk gör så [bigcheers]

spiik:

Så är det 100% säkert att man inte är gravid om man fått sin mens efter sexet?

Definitivt inte. Du kan få mens men ändå bli gravid.

Det krävs ju att kodisarna ska gå sönder för att dem ska bli osäkra [no-no] Om ni turboknullade i 1 minut så är det nog ingen fara. Man märker oftast när kodisarna spricker, brukar göra on när dem snärtar till


   
SvaraCitera

Tråd finns redan.

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=282325&words=graviditetstr%E5den

Gå och prata med personalen på apoteket annars, men tror de kommer säga att du inte är gravid.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera