Aviseringar
Rensa alla

Hjälp till att krossa en rutin


Elverpigen har en poäng


   
SvaraCitera

elverpigen:
 

Känner mig nödgad att gå offtopic nu pga jävligt viktigt. Elverpigen - skall det uttalas på danska? 


   
SvaraCitera

mynona:

det tål att tänka på

jag har själv tänkt detta. men det är svårt att stänga av. 

hmLedsen. tack för råden

aa det med att sätta kryss har iaf funkat någorlunda bra för mig o ja det är förbaskat svårt att stänga av eländet, ack vi svaga varelser människor. 


   
SvaraCitera

Kliver upp 5 varje morgon som rutin, så har inga problem med att komma i sängs 🙂


   
SvaraCitera

dazed:

Känner mig nödgad att gå offtopic nu pga jävligt viktigt. Elverpigen - skall det uttalas på danska? 

jag uttalar på svenska. ellverrrpiiigen.


   
SvaraCitera

elverpigen:

jag uttalar på svenska. ellverrrpiiigen.

Jag är lite besviken men ändå tillfreds med det informativa svaret.


   
SvaraCitera

dazed:

Jag är lite besviken men ändå tillfreds med det informativa svaret.

du kan få haspla ur dig det på danska när (om) vi ses. puss.


   
SvaraCitera

Hård fysisk ansträngning före du går till sängs? Jag brukar ha det som rutin numera att ta långpromenade på kvällarna innan jag går och lägger mig, hjälper oerhört kan jag säga.


   
SvaraCitera

ngn kanske skrivit d1a redan men: ställ alarm, sluta läsa när det piper


   
SvaraCitera

aristoteles:
Kliver upp 5 varje morgon som rutin, så har inga problem med att komma i sängs 🙂

Bra t


   
SvaraCitera

Vehnk:
Hård fysisk ansträngning före du går till sängs? Jag brukar ha det som rutin numera att ta långpromenade på kvällarna innan jag går och lägger mig, hjälper oerhört kan jag säga.

Hård fysisk ansträngning = promenad :$


   
SvaraCitera

elverpigen:

du kan få haspla ur dig det på danska när (om) vi ses. puss.

Jae föer i helvide 


   
SvaraCitera

turtle: Hård fysisk ansträngning = promenad :$

life of a slappis!!!Rodnar


   
SvaraCitera

Jag tycker det hjälper att ibland ställa larmklockan så att den ringer runt 22-tiden så jag påminns att bryta allt. När det gäller bokläsning brukar jag bestämma mig för att bryta innan nästa kapitel.

Jag var också dålig på att lyssna på kroppen, körde slut på mig p.g.a. det. Hoppas du är smartare än jag och lär dig att lyssna på kroppen i tid.


   
SvaraCitera

börja läsa sjukt tråkiga böcker


   
SvaraCitera