Aviseringar
Rensa alla

Hjälp


Ämnesstartare

Så här är det jag har tre alternativ nu och det ena är att ta livet på en gång och det andra är att plåga sig igenom 5år och sedan dra och det sista är att rymma på en gång hemifrån så vilket ska jag välja?


   
Citera
Ämnesetiketter

Oj, varför känns det som du är tvingad till det? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:
Oj, varför känns det som du är tvingad till det? 

För att jag är det pallar inte min psyk morsa längre och kan typ inte bo kvar där jag typ har bott


   
SvaraCitera

bob_hop:

För att jag är det pallar inte min psyk morsa längre och kan typ inte bo kvar där jag typ har bott

är det ofta så illa, eller är det en period just nu?  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså har la varit så tidigare också men inte så här illa sedan har jag typ inte bott hemma på 2-4 månader typ så att men nu möste jag för det fungerara inte längre med att jag har svårt för vissa ämne och sedan gordtjänner inte en viss person att jag får hjälp utav personerna som finns där jag bott sedan så har jag insett det bättre nu också

Fkpaw:

är det ofta så illa, eller är det en period just nu?  


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

bob_hop:
Så här är det jag har tre alternativ nu och det ena är att ta livet på en gång och det andra är att plåga sig igenom 5år och sedan dra och det sista är att rymma på en gång hemifrån så vilket ska jag välja?

Har du kontakt med BUP? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej har inte haft det sedan kontakt sedan finns inte det här om jag minns rätt


   
SvaraCitera
höna

bob_hop:
Nej har inte haft det sedan kontakt sedan finns inte det här om jag minns rätt

http://www.bup.se/ kolla om det finns där du bor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

http://www.bup.se/ kolla om det finns där du bor

Finns en här kanske men tänker fanimej gå ditt för är det på den jag tänker på så är den inte så bra aka jävligt dåligt


   
SvaraCitera

bob_hop:

Finns en här kanske men tänker fanimej gå ditt för är det på den jag tänker på så är den inte så bra aka jävligt dåligt

Det kan ju aldrig skada o försöka, har du tur så kan det ju ändra på din situation. Allt är väl bättre än det du känner nu? det verkar ju vara rätt jobbigt. Är rätt svårt att ändra på sitt boende annars om du inte får hjälp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

Det kan ju aldrig skada o försöka, har du tur så kan det ju ändra på din situation. Allt är väl bättre än det du känner nu? det verkar ju vara rätt jobbigt. Är rätt svårt att ändra på sitt boende annars om du inte får hjälp.

Saken är den att blir som att gå till ett skämt för att sedan må ännu sämre


   
SvaraCitera

bob_hop:

Saken är den att blir som att gå till ett skämt för att sedan må ännu sämre

mmh eller fattar att det känns så. Är ibland rätt svårt att bli tagen seriöst, spec om man är lite yngre.  Men försök tänka ut vad du ska säga och hur du ska formulera dig innan. Skriv ner hur du känner och försök komma ihåg dem händelserna som verkar jobbigast kanske? Sen så fundera över om det verkligen är rätt också. Är din mamma så himla dålig? Kan du göra något för att förändra situationen typ? kanske snacka med henne först om det du skriver upp? Försök iaf tänka igenom det innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

mmh eller fattar att det känns så. Är ibland rätt svårt att bli tagen seriöst, spec om man är lite yngre.  Men försök tänka ut vad du ska säga och hur du ska formulera dig innan. Skriv ner hur du känner och försök komma ihåg dem händelserna som verkar jobbigast kanske? Sen så fundera över om det verkligen är rätt också. Är din mamma så himla dålig? Kan du göra något för att förändra situationen typ? kanske snacka med henne först om det du skriver upp? Försök iaf tänka igenom det innan.

Jag har inte sakt något om min släkt


   
SvaraCitera

Det finns hjälp att få. Det kommer bli bättre. Utöver det, lyssna på fkpaw.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:
Det finns hjälp att få. Det kommer bli bättre. Utöver det, lyssna på fkpaw.

Vi får se jag vet vad som kan hjälpa men någon går ju inte med på det så att


   
SvaraCitera