Aviseringar
Rensa alla

hjälp!


Ämnesstartare

Tja! 
Det e nu alla tänker han (nån kanske tänker hon men det e fel) kommer göra en till tråd som har nåt med transsexualitet igen för 5 gången och ni som tänker det nu har helt jävla rätt,  tillbaka till tråden nu, det e så här va att jag tog ett halvt steg ut ur gaderoben (ni vet man ser ut ur gaderobbsdörren men är fortfarande inne i den) och berättade för en på instagram att jag va transsexuell (nu kanske ni tänker att det e ju positivt att jag vågade de) och ja det e ju positivt att jag vågade lite men grejen är att jag inte fick så bra bemötande av personen ifråga utan han började istället ge mig massa motargument till att jag skulle va kille och sa att jag inte va det på riktigt och sånt, och det har gjort så jag inte vågar komma ut för nån mer nån mer gång för jag e rädd för vad personen i fråga ska tycka


   
Citera
Ämnesstartare

Skriv nåt peppande då för fan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gråter


   
SvaraCitera

Du kanske inte behöver komma ut just nu nu, fortsätt bara med att vara dig själv och ta det när du känner dig redo. 

Don't rush, no pressure - 
#JustinBieber2016


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CitronSaft:
Du kanske inte behöver komma ut just nu nu, fortsätt bara med att vara dig själv och ta det när du känner dig redo. 

Don't rush, no pressure - 
#JustinBieber2016

Men jag vill ju inte att mina föräldrar och vänner ska se mig som tjej längre


   
SvaraCitera
Roloch

Du berättade helt enkelt för fel snubbe. Rötägg finns överallt, jag kan garanterar att ditt "utkommande" kommer att få positiva bemötande också, samt fler negativa men så är det med allt här i livet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roloch:
Du berättade helt enkelt för fel snubbe. Rötägg finns överallt, jag kan garanterar att ditt "utkommande" kommer att få positiva bemötande också, samt fler negativa men så är det med allt här i livet. 

Ja men asså tänk om tex mina föräldrar också tänker så då


   
SvaraCitera

om man är avvikande får man liksom vara berädd på att floken kommer stöta ut en. Det är naturen. Inte bra. Men det är så den funkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
om man är avvikande får man liksom vara berädd på att floken kommer stöta ut en. Det är naturen. Inte bra. Men det är så den funkar.

Vadå avvikande


   
SvaraCitera

pommes045:

Vadå avvikande

om man sticker ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

om man sticker ut

Ok 


   
SvaraCitera

pommes045:
Tja! 
Det e nu alla tänker han (nån kanske tänker hon men det e fel) kommer göra en till tråd som har nåt med transsexualitet igen för 5 gången och ni som tänker det nu har helt jävla rätt,  tillbaka till tråden nu, det e så här va att jag tog ett halvt steg ut ur gaderoben (ni vet man ser ut ur gaderobbsdörren men är fortfarande inne i den) och berättade för en på instagram att jag va transsexuell (nu kanske ni tänker att det e ju positivt att jag vågade de) och ja det e ju positivt att jag vågade lite men grejen är att jag inte fick så bra bemötande av personen ifråga utan han började istället ge mig massa motargument till att jag skulle va kille och sa att jag inte va det på riktigt och sånt, och det har gjort så jag inte vågar komma ut för nån mer nån mer gång för jag e rädd för vad personen i fråga ska tycka

Så länge du har ett tajt vått hål är du ingen kille. Puss 😉 


   
SvaraCitera

Du vet vem du är, det förändras inte av vad andra tror du är.
Den personen som är så trångsynt att den måste ha bevis på att du är en kille är ju bara patetisk. Som att en penis skulle vara det viktigaste att visa upp för att få bli kallad för sitt rätta pronomen..


   
SvaraCitera

För mig kommer du nog alltid att vara tjej och skulle vi sitta nakna i en bastu eller bada nakna på en badstrand så skulle jag med stor sannolikhet att bli kåt på dig. Och det hade jag aldrig blivit om du varit en kille.

Mitt tips till dig är att du åtminstone väntar tills du är 18 år fyllda innan du tar sådana avgörande beslut om du är tjej eller kille. Bevisligen är du ju född som tjej men om du sedan vill klä dig som kille är ju en helt annan sak. Det är väl inte alla tjejer som klär sig i raffiga underkläder, kortkort och high heels.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
Du vet vem du är, det förändras inte av vad andra tror du är.
Den personen som är så trångsynt att den måste ha bevis på att du är en kille är ju bara patetisk. Som att en penis skulle vara det viktigaste att visa upp för att få bli kallad för sitt rätta pronomen..

Ok tack


   
SvaraCitera