Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP


Ämnesstartare

Måste veta vad jag ska köpa i julkapp till typ alla.. 
Någar tips?


   
Citera
Bell
 Bell

Vinterdäck, tandkräm, iPhoneskal, fårskinn, body scrub, fin skärbräda, pläd, ost.


   
SvaraCitera

något som dom vill ha 


   
SvaraCitera

nallebjörnar


   
SvaraCitera

En kamelRodnar


   
SvaraCitera

Coolstuff.se säger jag bara 😉


   
SvaraCitera

jag ska köpa presentkort...

 


   
SvaraCitera

aristoteles:
En kamelRodnar

Vad är det med dig och kameler egentligen..?Söt
OnT: Presentkort, ost, kläder, parfym, leksaker. Vad nu personen i fråga tycker om.


   
SvaraCitera

Shuzz:

Vad är det med dig och kameler egentligen..?Söt
OnT: Presentkort, ost, kläder, parfym, leksaker. Vad nu personen i fråga tycker om.

han är sexuellt attraherad av kameler 


   
SvaraCitera

FruLiten:

han är sexuellt attraherad av kameler 

ah, haha


   
SvaraCitera

Shuzz:

Vad är det med dig och kameler egentligen..?Söt
OnT: Presentkort, ost, kläder, parfym, leksaker. Vad nu personen i fråga tycker om.

Älskar kameler, dom bästa djuren i världen. Om jag fick välja nån att ta med till månen skulle jag ta en kamel.Tänker att varje puckel har en glasbubbla på rymddräktenRodnar


   
SvaraCitera

aristoteles:

Älskar kameler, dom bästa djuren i världen. Om jag fick välja nån att ta med till månen skulle jag ta en kamel.Tänker att varje puckel har en glasbubbla på rymddräktenRodnar

Vad är det som gör just dom så bra då?..Ah, haha. Du skulle kunna rida fram i rymden i stället för att gå också..
Skulle vara coolt att få rida på en kamel.


   
SvaraCitera

Shuzz:

Vad är det som gör just dom så bra då?..Ah, haha. Du skulle kunna rida fram i rymden i stället för att gå också..
Skulle vara coolt att få rida på en kamel.

För de finns i massa former och färger, och dom har superkrafter, som att äta kaktusar. Och ser så snälla och smarta utRodnar Dom kan leva i varma och kalla klimat och är allmänt bäst!


   
SvaraCitera

aristoteles:

För de finns i massa former och färger, och dom har superkrafter, som att äta kaktusar. Och ser så snälla och smarta utRodnar Dom kan leva i varma och kalla klimat och är allmänt bäst!

Vet inte om dom ser så smarta ut..men söta är dom.Rodnar
Haha, vet inte riktigt om jag kan hålla med om att dom är allmänt bäst heller.


   
SvaraCitera

Klart att dom är bäst va! Kameler och Grodor!


   
SvaraCitera