Aviseringar
Rensa alla

hjälp


Ämnesstartare

Hej jag är 11 år och jag undrar hur jag får en tjej gilla mig jag gilla  


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

robinkpro:
Hej jag är 11 år och jag undrar hur jag får en tjej gilla mig jag gilla  

Jag gillar forboll jag är smart och fräsch


   
SvaraCitera

För det första så kan du ju bli lite äldre. Du är rena barnet fortfarande så skit i tjejer fan.. 

När jag va i din ålder var jag mer rädd än nyfiken för tjejer, då höll vi på med pogs o skit ute på skolgården istället och man höll på med sin sport. 


   
SvaraCitera
time
 time

Reeeetooo:
För det första så kan du ju bli lite äldre. Du är rena barnet fortfarande så skit i tjejer fan.. 

När jag va i din ålder var jag mer rädd än nyfiken för tjejer, då höll vi på med pogs o skit ute på skolgården istället och man höll på med sin sport. 

Äääh, säg inte så, jag var dödskär i killar när jag var 11 redan. Småförälskelser kan man ju ha så länge man inte mår dåligt av det!


   
SvaraCitera

time:

Äääh, säg inte så, jag var dödskär i killar när jag var 11 redan. Småförälskelser kan man ju ha så länge man inte mår dåligt av det!

Man skall leka när man är liten time, inte springa runt och vara kär det kommer när man blir äldre Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Man skall leka när man är liten time, inte springa runt och vara kär det kommer när man blir äldre Mycket glad

jätte många i min klass leker i sanden så jag har inte många kompisar. En spelar 9 h per dag så jag vill ej vara kompis med en spelnörd :/


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Reeeetooo:

Man skall leka när man är liten time, inte springa runt och vara kär det kommer när man blir äldre Mycket glad

håller med dig. Eller mer; känner igen mig. Förstod mig aldrig på mina tjejkompisar som höll på att vara kära från att de gick på dagis?? Jag var inte kär i någon i hela grundskolan Gråter Inte på gymnasiet heller för den delen. Eller nder första året  efter studenten.. haha Rodnar Nä, men inte sådär kär som mina kompisar verkade vara i alla fall. Var aldrig tillsammans med någon osv. ÄR JAG ONORMAL UM?? Gråter Vi kunde varit kompisar i skolan reto och gå mot normen.


   
SvaraCitera

Bell:

håller med dig. Eller mer; känner igen mig. Förstod mig aldrig på mina tjejkompisar som höll på att vara kära från att de gick på dagis?? Jag var inte kär i någon i hela grundskolan Gråter Inte på gymnasiet heller för den delen. Eller nder första året  efter studenten.. haha Rodnar Nä, men inte sådär kär som mina kompisar verkade vara i alla fall. Var aldrig tillsammans med någon osv. ÄR JAG ONORMAL UM?? Gråter Vi kunde varit kompisar i skolan reto och gå mot normen.

haha vi är normala bell, vi är fan bäzt! 😀


   
SvaraCitera

robinkpro:

jätte många i min klass leker i sanden så jag har inte många kompisar. En spelar 9 h per dag så jag vill ej vara kompis med en spelnörd :/

Börja leka i sanden med då och få kompisar? Istället för att börja springa efter brudar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Börja leka i sanden med då och få kompisar? Istället för att börja springa efter brudar

FAN ÄR JAG EN TÖNT JAG GÅR I SEXAN SNART DÅ VILL JAG INTE LEKA I DEN JÄVLA SANDLÅDAN. ÄR JAG TVÅ ÅR ELLE??? 


   
SvaraCitera

robinkpro:

FAN ÄR JAG EN TÖNT JAG GÅR I SEXAN SNART DÅ VILL JAG INTE LEKA I DEN JÄVLA SANDLÅDAN. ÄR JAG TVÅ ÅR ELLE??? 

Du går i sexan du skall inte knulla brudar heller. SÅ sätt dig i en soffa o spela kort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
För det första så kan du ju bli lite äldre. Du är rena barnet fortfarande så skit i tjejer fan.. 

När jag va i din ålder var jag mer rädd än nyfiken för tjejer, då höll vi på med pogs o skit ute på skolgården istället och man höll på med sin sport. 

Hon kollar på mig hela tiden som om hon var kär i mig 😐


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Du går i sexan du skall inte knulla brudar heller. SÅ sätt dig i en soffa o spela kort.

Det tänker jag inte göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Du går i sexan du skall inte knulla brudar heller. SÅ sätt dig i en soffa o spela kort.

Och vafan man kan inte göra något i min skola


   
SvaraCitera

robinkpro: Hej jag är 11 år och jag undrar hur jag får en tjej gilla mig jag gilla

Två tips:

1. Du måste ta små steg och inte tro att du bara kan gå fram och fråga chans eller något sådant. Det kan bli underligt. Titta på henne mycket så hon förstår. Säg positiva saker.
2. Om ni får kontakt måste hon få smicker och uppmärksamhet. Massor! Tjejer i den åldern kan inte få för mycket. Skrev kort, brev, ge presenter, skicka presenter... med hjärtan och allt möjligt.

Sådant betyder mycket för tjejer i den åldern.  Hennes känslor vaknar ofta genom att du ger hennen smicker och uppmärksamhet snarare än att du visar dig på styva linan på något vis?

HÅLLER NI TJEJER HÄR MED?


   
SvaraCitera