Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP


Ämnesstartare

Jag undrar om det finns nån bra sida där man kan hitta personer som inte finns med på typ hitta.se, eniro etc.? Jag vet bara hennes namn, och i vilken stad hon bor i.. Jag måste verkligen få veta vem hon är, det är viktigt.


   
Citera
Ämnesstartare

birthday.se 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fanns inte där heller, fler sidor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan va läskigt :l


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ratsit?

mvh, stalkern


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Konstigt, alla över 16 finns med på birthday.se. Hon kanske är yngre? Då blir det nog svårt. Facebook? Hur ung får en vara där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ratsit 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl:
birthday.se 

bästa sidan för stalking!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

bästa sidan för stalking!! 

menar't.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:
Konstigt, alla över 16 finns med på birthday.se. Hon kanske är yngre? Då blir det nog svårt. Facebook? Hur ung får en vara där?

Hon är äldre än 16 men hon fanns inte där iallafall.. Det är lite komplicerat, jag kan inte lägga till henne på facebook.. 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Haniish:

Hon är äldre än 16 men hon fanns inte där iallafall.. Det är lite komplicerat, jag kan inte lägga till henne på facebook.. 

men du kan ju söka efter henne i alla fall 🙂 Eller vad är det du måste veta om du vet vad hon heter och vad hon bor men du kan inta ta kontakt med henne? Blir nyfiken Party


   
SvaraCitera
Kaja
 Kaja

upplysning.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan en person typ radera sig från alla sådana sidor? Om dom inte vill bli hittade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haniish: Kan en person typ radera sig från alla sådana sidor? Om dom inte vill bli hittade?

Ja, men krävs typ att det finns en direkt hotbild eller så för att en skall bli raderad från ratsit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller att en är hemlös och lever utanför samhället i mer än 4 år ungefär, då slutar en i princip att existera. Lite läskigt.


   
SvaraCitera