Aviseringar
Rensa alla

Hjälp


Ämnesstartare

Hej! Jag är en tjej som är väldigt blyg för att prata med folk jag inte känner. Jag är singel och bi. Ingen pratar med mig eller ens tittar på mig.. Är det för att jag är så ful och tjock? Jag skulle behöva någon som ser mig och bryr sig om mig, stöttar mig. Då mitt liv aldrig varit det bästa. Jag är singel. Vilket nog beror på att jag är så ful och tjock. Hur ska jag göra för att folk ska se mig? Jag har hållit på att skada mig själv. Jag har försökt att ta självmord och en massa mer... Jag pratar inte i skolan på lektionerna eller på rasterna. Jag är inte så sedd. Jag pratar heller knappt hemma. Så vad ska jag göra? Har inge bra självförtroende och har tvångstankar... Det är kanske därför ingen gillar mig... Aja jag hoppas att någon någonsin kommer att gilla mig... Kram


   
Citera

Bli mer sedd så kanske folk lägger ett öga på dig . 


   
SvaraCitera

Cerisetheshywolf: Jag har hållit på att skada mig själv. Jag har försökt att ta självmord och en massa mer..

Kurator kanske?  http://www.umo.se/Hitta-din-mottagning/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går redan dit så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plus just nu skadar jag mig inte själv då min syster började må dåligt av det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

?? Bli mer sedd??


   
SvaraCitera

Cerisetheshywolf: Ingen pratar med mig eller ens tittar på mig.. Är det för att jag är så ful och tjock?

Tror knappast att du är ful och tjock (från vad jag ser av din profilbild Blink)


   
SvaraCitera

Cerisetheshywolf:
Hej! Jag är en tjej som är väldigt blyg för att prata med folk jag inte känner. Jag är singel och bi. Ingen pratar med mig eller ens tittar på mig.. Är det för att jag är så ful och tjock? Jag skulle behöva någon som ser mig och bryr sig om mig, stöttar mig. Då mitt liv aldrig varit det bästa. Jag är singel. Vilket nog beror på att jag är så ful och tjock. Hur ska jag göra för att folk ska se mig? Jag har hållit på att skada mig själv. Jag har försökt att ta självmord och en massa mer... Jag pratar inte i skolan på lektionerna eller på rasterna. Jag är inte så sedd. Jag pratar heller knappt hemma. Så vad ska jag göra? Har inge bra självförtroende och har tvångstankar... Det är kanske därför ingen gillar mig... Aja jag hoppas att någon någonsin kommer att gilla mig... Kram

Du verkar snäll o go. Alla hatar mig också. Typiskt...


   
SvaraCitera

Världen är knäpp!


   
SvaraCitera