Aviseringar
Rensa alla

Hjälp...


Ämnesstartare

Hej.. Ledsen
Hur ska jag börja?
Hade ätstörningar när ja va 11, har nästan alltid hatat min kropp, har en kille i USA men han har typ inte tid me mig, varför vill ingen va tsm me mig i Sverige? 🙁 Vill liksom kunna umgås... Hatar mitt liv, vill ha tbx min anorexia.. Ja, vet att de e dödligt men strunt samma! Vissa dagar e okej men dom flesta e som helvetet! 
Vill bara bli glad igen, skrattar inte ofta..
Hatar mig själv men e så jävla feg så jag vågar inte ens skära mig.. xc
Vill bli glad igen. 
E så jävla trött på mig själv. 
Vissa dagar känns det som om jag ska dö.  
Och när jag tänker att jag har as många år framför mig Känns det som om jag kommer somna. 
Många säger "be happy" O så me för mig funkar det inte. 
Vill tbx till åren när jag var glad. 

Tack för att ni läste och slösade eran tid på min text, ville bara säga få ur mig detta,,


   
Citera

Hur gammal är du nu? 
Lessen att höra Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyller 13...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:
Hur gammal är du nu? 
Lessen att höra Ledsen

Fyller 13...


   
SvaraCitera

om du nu redan hamnat i skiten och haft anorexia vet du att det inte blir bättre utav att sluta äta igen. Du vet mycket väl att allt blir 1000 gånger värre så försök kämpa på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
om du nu redan hamnat i skiten och haft anorexia vet du att det inte blir bättre utav att sluta äta igen. Du vet mycket väl att allt blir 1000 gånger värre så försök kämpa på

Tack, försöker...


   
SvaraCitera

DenDärTjejenDuVet:

Tack, försöker...

jag vet hur det känns och du vet hur det känns. Försök tänka positivt och jag vet att man inte vill höra det frö att det är svårt men det blir bättre då.
jag mår inte bra , långt ifrån bra men jag kämpar och hoppas att du också gör det ♥


   
SvaraCitera

Vet hur det är att må shit.. Kämpa på vet att livet kan va jobbigt, livet är ej lätt känslomässigt hela tiden :/. Drar iväg ett privat meddelande så kan vi snacka där om du vill! Må väl 


   
SvaraCitera