Aviseringar
Rensa alla

Hjälp! Vad gör man i skövde?


Ämnesstartare

Nu efter ett par veckor har jag sjukt svårt att hitta på någonting vettigt att göra. Och jag måste stanna här mångdubbelt längre. Jag har redan utforskat staden, samt ganska många hyffsat närliggande hålor.
Men vad ska jag göra nu? är det någon som vet vad man gör här? Jag funderade ett tag på att besöka badhuset, men eftersom jag inte direkt känner någon här ännu känns det inte aktuellt. Jag kan ju inte gärna gå dit helt själv och leka.

Så, ge mig tips, vad gär man i skövde? "Åka därifrån!" är ett fullt acceptabelt svar så länge jag får något tips om vart jag ska åka och vad jag ska göra där. Dock måste jag kunna ta mig tillbaka. Jag har ett västtrafikkort laddat med massor med pengar, körkort men tyvärr ingen bil...

Hjälp!


   
Citera
Ämnesstartare

Haha, stackars jävel. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, jo, jag tycker helt seriöst sjukt synd om mig själv. Det är ju en fin stad och så, men det händer ju ingenting! Vardagarna är ju ok, men helgen liksom?

Jag har hittills hunnit besöka Karlsborg, Hjo, Falköping, Lidköping, Trollhättan, Vänersborg, F7 (utanför staketet visserligen), Tibro, Mariestad samt Jönköping. Sen då?


   
SvaraCitera

Rök lite hasch, ta en öl och hata den trista platsen som kallas Skövde!

Stockholm ftw


   
SvaraCitera

glxblt:

Sen då?

Åk till Tjörn och Orust [crazy]


   
SvaraCitera