Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP! Vad ska man kalla sin "kille"??


Miceparade:
"Du", "[hans namn]".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carl hitman:

låt säga... jag heter Rickard. och folk kallar mig Rickard. då skulle min tjej kalla mig t.ex ricky, rickardo etc.
något som du gillar. själv så blir man kallad ''idiot'' xD

Smart! TACK! Typ gjorde/räddade min dag:)Haha jomen antar att idioti och kärlek går hand i handske:p fråga mig inte var jag fick det ifrån...Ehm fatta nog inte vad du mena där, men skitsamma


   
SvaraCitera

BlueViews:

Smart! TACK! Typ gjorde/räddade min dag:)Haha jomen antar att idioti och kärlek går hand i handske:p fråga mig inte var jag fick det ifrån...Ehm fatta nog inte vad du mena där, men skitsamma

mynona:

Sådant han skulle ha tyckt låter nedlåtande och förminskande om det inte vore du som sagt det

det är precis som mynona säger där. något som skulle uppfattas som nedlåtande om någon annan skulle säga det. Ganska perfekt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carl hitman:

det är precis som mynona säger där. något som skulle uppfattas som nedlåtande om någon annan skulle säga det. Ganska perfekt 🙂

Okej typ kalla honom " tönt" när han nördar nördspel som lol och dota;) 


   
SvaraCitera

BlueViews:

Okej typ kalla honom " tönt" när han nördar nördspel som lol och dota;) 

precis. kanske något i stilen med ''min lilla tönt''
lagom gulligt.


   
SvaraCitera

Folk som  kallar sina partners för babe eller sexy förtjänar stryk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:
Folk som  kallar sina partners för babe eller sexy förtjänar stryk

Jo sant! Föredrar hellre förtrollande vacker/snygg men aja killar förstår sig inte på sånt:/


   
SvaraCitera

BlueViews: babe, sexy, honey osv...

Nej.


   
SvaraCitera

BlueViews:

Jo sant! Föredrar hellre förtrollande vacker/snygg men aja killar förstår sig inte på sånt:/

Eller så använder man personens namn...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Honey e iaf gulligt! Typ min baby/babe e oxå sött 

dazed:

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

Eller så använder man personens namn...

Men det e så alldagligt, vill ju känna sig speciell;) och det finns en viss charm med smeknamn, det hör juuh liksom till 


   
SvaraCitera

BlueViews:
Honey e iaf gulligt! Typ min baby/babe e oxå sött 

Alltså nej om man inte vill låta som ett stycke red, white and blueidot, jag är med Järn här. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Alltså nej om man inte vill låta som ett stycke red, white and blueidot, jag är med Järn här. 

Kul då att kalla sin kille Arne, Pär-Olof, Jörgen eller sten som personen hette så. Tkr bara det e gulligt med smeknamn... Behöver juuh inte kalla en idiot för de... That's rude! 


   
SvaraCitera

jag kör på älskling


   
SvaraCitera

Saltgurkan.


   
SvaraCitera