Aviseringar
Rensa alla

Hjälp, vad tycker ni?


Ämnesstartare

Tjena! [smile]

Ja, nu är det så att jag ska på fest nästa vecka, och jag är alltid van att ha på mig jeans då eftersom jag är väldigt osäker över mina ben. [cute]
Eftersom jag är 1.83 har jag långa ben. Det människor stör sig över är att dem är så otroligt smala. Kan se folk på stan eller i skolan som slänger ur sig taskiga kommentarer konstant och även då killar, som inte verkar gilla det det minsta. [no-no]

Men så har jag ju en kläning jag aldrig haft på mig som är väldigt kort, och som då visar mina ben helt och hållet.
Jag vill ha på mig den, men jag vågar inte. Vill inte höra på alla kommentarer som jag vet människor kommer ge mig. Jag kommer vara "diskussions-ämnet" på festen (vilket jag tyvärr är van vid [n] )
Så nu vet jag inte vad jag ska göra.
Vad tycker ni, ska jag kunna ha på mig vad jag vill och ignorera skitsnack från killar och tjejer?
Eller? [cute]


   
Citera

Ha på dig den och skit i alla andra.


   
SvaraCitera

men skit i vad andra säger. var dig själv, om du nu vill vara dig själv vill säga


   
SvaraCitera

rosapepsiburk:

Vad tycker ni, ska jag kunna ha på mig vad jag vill och ignorera skitsnack från killar och tjejer?
Eller? [cute]

Du ska absolut ha på dig det som DU tycker är fint och känner dig bekväm i. Strunta i andra. Försök att ignorera dem, ha kul och umgås med dina vänner!

Vet hur det kan vara, har själv varit lite i samma sits förut. T.o.m mina kompisar kunde kommentera det jag hade på mig. Men jag struntade i det. Jag kände ju mig fin och bekväm och det räknades.


   
SvaraCitera

OF 5:

men skit i vad andra säger. var dig själv, om du nu vill vara dig själv vill säga

kan inte säga det bättre själv ! [love]


   
SvaraCitera

Men hallå? Vem vill _inte_ ha långa ben? Snyggaste som finns, stå på dig och på med partyblåsan!


   
SvaraCitera

tja, skrev det förut, om du blir partyts samtalsämne så kommer det vara för att du hade dom snyggaste benen 😀

du kanske snarare ska akta dig för att dom kommer gilla dig för mycket hehe xP nejmen

kram på dig va dig själv 🙂


   
SvaraCitera

Bl0cket:

Du ska absolut ha på dig det som DU tycker är fint och känner dig bekväm i. Strunta i andra. Försök att ignorera dem, ha kul och umgås med dina vänner!

Håller med dig där!

--------------------------------------------------------------

Ha på dig det du vill och fokusera inte på vad andra anser om det du väljer att ta på dig.

Lycka till och stå på dig! 🙂


   
SvaraCitera