Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP, vet inte vad jag ska göra.


asilis
Ämnesstartare

Hej

Jag har en pojkvän, vi har vart tsm i 3 år.
Efter ett år tsm kom jag på han med att han sitter och har cam-sex med ett antal olika tjejer o KILLAR. Samt tagit kontakt med dessa och skrivit på ett olämpligt sätt till dom. Jag berätta för han att jag vet de han höll på med. Han nekade till det tills jag fick komma med bevis. Han lovade att sluta o förstod att jag blev arg. Men han skulle ändå skylla över hans beteende på mig och göra uppehåll och han sa att allt var mitt fel till att han gör så.. (fast han höll på med detta flera år innan mig) som jag fick veta i efterhand. Men efter han lovat att sluta så fortsatte han ändå, och jag har gett han minst 40 chanser nu.

iaf.. de tog slut i december 2011 men blev tsm i mars igen, efter de har vi haft de bra. de kunde vart bättre men det har iaf vart stabilt. men efter jag var utomlands i 2 veckor i juli fick jag veta att han sov hos sitt ex efter jag kommit hem, o nu vet jag inte om han fof har camsex,vet bara att han är väldigt rädd att jag ska råka titta på hans telefon även om den så är 10 meter bort. och han har låst den. Samt att vi aldrig gör nånting, suttit hemma på både midsommar och andra helger/dagar fastän ja sagt att jag mer än gärna vill göra nåt med han. men han säger att han inte har nån lust eller ork. och visst de har man inte ibland men inte i 2 år i streck!

NUTID: Han behandlar mig som ingenting, jag ställer upp för han även fast jag inte alltid har lust men visar god min och gör de för att bara ställa upp och vara en bra flickvän. Men när jag ber om nåt blir de stön och stånk och de är jättejobbigt och så får man ett nej. JÄMT o om ALLT. Men jag ska tydligen ställa upp varje gång han ber om nåt.. vet fof inte om han camsexar (inte på datorn iaf) men nåt skumt med mobilen är det... o för ett tag sen såg ja historiken på mobilen med diverse olika sajter. dels att han gick ner o kolla på porr när jag låg uppe i hans säng. kändes sådär.. [sad]

vi har haft de bra i flera månader.. men de var nu alla dessa tankar och irritationer börja attackera min hjärna igen.[confused]

SIST MEN INTE MINST: Jag accepterar inte porr eller camsex med andra. vilket han vet och vrf. Vilket han visste redan innan jag och han träffades så han ljög redan från första början o jag tål inte när folk ljuger för mig. Speciellt inte 400 ggr som denna killen gjort och förmodligen fof gör.. Men fick veta vem han var när jag blivit helt fast i honom så kunde inte släppa honom och sen dess har jag försökt få rätsida på allt.

vf jag inte tål porr och camsex e för jag blev våldtagen som yngre, och efter det blev jag våldatagen av min bästa vän och blev utlagd på nätet. Innan hade jag inte ont av porr alls (men jag har aldrig haft intresset) men nu klarar jag inte av tanken på det längre, och han accepterar inte det för fem öre.[shake]


   
Citera

Varför ar du inte bara gjort slut och gått vidare för [shake]
då han uppenbarligen inte bryr sig..


   
SvaraCitera

Varför blev ni ihop igen? Förstår inte.


   
SvaraCitera

Han låter som ett jävla as, acceptera inte att sänka dig till hans nivå.

Seriöst. Klipp alla band. Han kommer nog aldrig att ändra sig, och om han gör det så kommer minnena alltid att jaga dig.

Seriöst. Jag vet detta. Du kommer inte kunna hantera det. Har liknande åsikter om det med porr fast inte råkat ut för precis det som du gjort och du ska inte behöva "hålla tillgodo" med någon som inte alls tycker samma: och det spelar ingen roll om personen kritiserar att du känner så! Du får känna precis som du känner och mår du dåligt av någon som inte kan vara på din sida i det hela så behöver du inte den personen.

Du behöver tänka på dig själv.


   
SvaraCitera
time
 time

asilis:

Han nekade till det tills jag fick komma med bevis

asilis:

Men han skulle ändå skylla över hans beteende på mig

asilis:

Men efter han lovat att sluta så fortsatte han ändå

asilis:

Samt att vi aldrig gör nånting

asilis:

Han behandlar mig som ingenting

asilis:

jag ställer upp för han även fast jag inte alltid har lust

asilis:

han accepterar inte det för fem öre

Jag är kluven i porrfrågan för att jag tycker det är självklart att alla har rätt att titta på vad de vill under onani (däremot hade jag nog inte tyckt det var svinskoj om min partner satt och camsexade med andra), men i det här fallet handlar det ju om en snubbe som inte överhuvudtaget respekterar dig och jag tycker du har en god anledning att inte tycka det är så kul med porr, vilket är varför jag tycker du ska göra slut med honom.

Du har ju inte nämnt en enda positiv grej om den här snubben. Avsluta förhållandet och hitta någon som du får ut något av, slösa inte energi på något som helt uppenbart låter värdelöst.


   
SvaraCitera
asilis
Ämnesstartare

jag har tänkt så många ggr att klippa alla band.. men det är nåt som gör att det inte går. han e den enda jag kunnat se en framtid med.. vilket nog är de som sätter stopp fastän jag vet att minnerna alltid kommer tafatt. Nu ska han även börja med doping.. och de gillar jag inte heller. Och jag vet inte vad som krävs för att jag ska kunna dumpa han för gott.


   
SvaraCitera

asilis:

men det är nåt som gör att det inte går.

DU MÅSTE KUNNA! DET ÄR FÖR DITT EGET BÄSTA!
Har du inga vänner som kan stötta upp dig?


   
SvaraCitera

Du kommer bara må bättre av att inte ha någon som helst relation med en sån där människa. Ibland är nödvändiga saker svåra, men det gör inte att man ska avstå.


   
SvaraCitera
asilis
Ämnesstartare

jag vakna imorse över att jag var irriterad och började tänka på allt de första jag skrev. och började verkligen känna att jag inte pallar mer, imorse innan han åkte till jobbet så krama han mig men jag tryckte bort honom utan att ens tänka på det. Bara det måste ju egentligen betyda att jag fått nog men har svårt att agera? för jag tror så mkt på att de kommer bli som förut. Jag skulle aldrig tagit reda på vem han verkligen var för de var efter det han blev respektlös och fick ett allmänt mansgris beteende.


   
SvaraCitera

asilis:

Bara det måste ju egentligen betyda att jag fått nog men har svårt att agera?

Ta kontroll över dina egna handlingar och tankar. Erkänn och acceptera för dig själv vad det är du tycker och tänker. Agera utefter vad du kommer fram till.


   
SvaraCitera

Tror att av ganska många erfarenheter att döma så är det nog så att om det inte blir bra första gången så blir det inte heller bra andra gången, inte heller tredje och inte heller fjärde. Han kommer nog inte att ändra på sitt beteende, det verkar i alla fall inte så. Vet själv inte om jag skulle slösat någon större tid på honom även om jag någonstans hade tyckt om honom.


   
SvaraCitera

asilis:

Jag skulle aldrig tagit reda på vem han verkligen var för de var efter det han blev respektlös och fick ett allmänt mansgris beteende.

Så otroligt märkligt resonerande, ett exempel på hur knäpp man blir av att vara kär i någon. Hur kan du ens tänka tanken att beskylla dig själv för att du råkade få veta vad han sysslar med? [sad]


   
SvaraCitera
asilis
Ämnesstartare

Jag kan beskylla mig själv för de för jag tog reda på de på fel sätt. hade jag aldrig gjort de hade jag aldrig fått veta och man ska inte behöva ta till såna medel jag gjorde för att veta vems en pojkvän är..


   
SvaraCitera
asilis
Ämnesstartare

men han var för bra för att vara sann o ja hittade inga fel men kände på mig att de måste finnas nåt så tog till ett tips ja fick från en kompis och så kom de värsta fram.. sen efter jag fick veta de så blev han helt konstig överhuvudtaget. Ställer inte upp och allt e bara jobbigt och att han aldrig orkar göra nåt. vi kollar på film och handlar... var ute för 1 månad sen. och innan dess var de nästan två år sen vi var ute och hitta på nåt. sen har vi beställt en resa till sälen i januari med hans familj och med min bästa vän o de gör också så jag backar.


   
SvaraCitera

asilis:

Jag kan beskylla mig själv för de för jag tog reda på de på fel sätt. hade jag aldrig gjort de hade jag aldrig fått veta och man ska inte behöva ta till såna medel jag gjorde för att veta vems en pojkvän är..

Men nu vet du, och frågan är om du verkligen orkar vara med en sån här kille.


   
SvaraCitera