Aviseringar
Rensa alla

Hjälp vf funkar int gta san andreas


Ämnesstartare

jag la up en tråd föra veckan där jag undrade om jag kunnde spela gta IV ovh vick rådet att köpa gta sa i stället och jag ahr kollat det gåt på min lenovo 300 N200 mit grafik kort e på 128mb så de ska funka

så jag köpte spelet åkte hem slet av plasten sate i skvan instalerade och så långt gick allting skit bra de e sen de skiter sig när man sk astart skärmen blir svart och lampan som vissar att den jobbar blinkar och så står den och inget hännder o inget jga trycker (alt+ctrl+del el esc) hjälper

snälla hjälp mig vill kunna spela som fan


   
Citera

the_royal_lemming:

snälla hjälp mig vill kunna spela som fan

Snälla försök och korrekturläs dina texter, det kan vara svårt att förstå vad du menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Snälla försök och korrekturläs dina texter, det kan vara svårt att förstå vad du menar.

i det stora hella e de så att jag har instalerat gta sa och när jag försöker starta det blir skärmen svart och lampan som vissar att dattan jobbar blinkar oh inget funkar oh inget hännder


   
SvaraCitera

Men seriöst[tard]

Anstränger du dig för att skriva obegripligt eller snackar vi p7?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag la upp en tråd föra veckan där jag undrade om jag kunde spela gta IV och fick rådet att köpa gta sa i stället och jag har kollat att det går på min lenovo 300 N200

så jag köpte spelet åkte hem slet av plasten satte i skivan installerade och så långt gick allting skit bra

Det är sen de skiter sig när man ska start blir skärmen svart och lampan som visar att den jobbar blinkar och förblir den stående och inget händer o inget jag trycker (alt+ctrl+del el esc) hjälper

snälla hjälp mig vill kunna spela

hoppas att ni kan läsa det

Peace Sells... But Who's Buying?


   
SvaraCitera

Se efter om du har någon fil kallad "gta_sa.set i Mina Dokument -> GTA San Andreas User Files .

Annars kan du testa att ladda ned en ny gta_sa.exe-fil, helst 1.0, då kan du även spela utan skivan isatt, och även modda spelet.
http://gamecopyworld.com

(Den lägger du bara in i GTA San Andreas-mappen när du laddat ned den).


   
SvaraCitera

Vet ni hur man använder jetplanet (hydra) jag få upp den men hur gör jag sen för att den ska åka snabbt?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

PÅ GTA San Andreas asså


   
SvaraCitera

När du kommit upp i luften trycker du Num Plus har jag för mig, eller Num Enter så att hjulen åker upp, sen kör du med 8an på Numpad, siffrorna till höger på tangentbordet. Och styr gör du ju som vanligt med A och D...eller musen...längsen jag spelade GTA SA.

Psst...fin bump. [y]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera