Aviseringar
Rensa alla

HJÄLP , vill ha mitt KÖRKORT tillbaka


Ämnesstartare

men nu kräver länstyrelsen ett läk intyg enl best 3 kap §3 och 10 kap 3§ körkortslagen . jag har så mycket nu omkring mig ang min hälsa att detta känns overkligt övermäktigt snälla hjälp mig , förklara , hur gör jag nu lättaste vägen . äter inget i piller väg ell dricker , jag rökar inte ens men råkade få i mig amfetamin på en fest genom en öl.


   
Citera

Sweet.


   
SvaraCitera

Mm ta frågan till begåvningsreserven på UM det är good thinking...


   
SvaraCitera

haha, vafan. bästa hittills


   
SvaraCitera

Budolicious:

haha, vafan. bästa hittills


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OK tack för hjälpen . min erfarenhet säger mig att ungdomar vet detta om droger bättre än en annan o de har tagit körkort o en del blivit av med dt lika fort .. de borde ju veta detta bättre än mig som inte levt med ..men jag reder ut detta som sagt , har aldrig tvivlat på mig själv


   
SvaraCitera

Människor som kör med droger i kroppen bör avrättas på plats.


   
SvaraCitera

PEELZ HERE


   
SvaraCitera

[smile][bigsmile]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

märks att ni inte tänker spec psykoligiskt här , underskatta ingen [mad] som sagt , det e bland det mest idiotiska man kan göra

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

[bigsmile]Du suger på svenska, jag suger på annat

sug på vad gan du vill , har i a f 3 utbildn så helt obegåvad e jag ju inte


   
SvaraCitera

Stackarn, vad jobbigt att få i sig knark av misstag...det händer mig hela tiden, men snuten tror mig aldrig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]det var fan i mig jobbigt som sagt , o spec då det vart sista iställelse dag för besiktning av bilen , jag vart tvungen att ut ju men kände inte alls för det - hade denna händelse inte förändrat mitt liv så radikalt skulle det inte kännts så brutalt jobbigt utan stått på utav fan .


   
SvaraCitera

åh, en erfaren kvinna. singel eller?[wink][wink]


   
SvaraCitera