Aviseringar
Rensa alla

Hjälpa en vän.


hansson:

Mår dåligt och vill hjälpa henne. Att hon mår dåligt är delvis mitt fel. Hon har sagt till Kevin att hon saknar mig men aldrig kommer förlåta mig och att hon vill hitta "ersätta" mig med någon annan om du fattar. Jag vill inte det egentligen.

Nej, förstår helt vad du menar men tror att det är lite sent nu. Försöka kan du kanske alltid, men tror inte det är något värt. Tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hansson:

Mår dåligt och vill hjälpa henne. Att hon mår dåligt är delvis mitt fel. Hon har sagt till Kevin att hon saknar mig men aldrig kommer förlåta mig och att hon vill hitta "ersätta" mig med någon annan om du fattar. Jag vill inte det egentligen.

Skyll dig själv för att du var dum. Tror inte att du kan hjälpa och du borde inte ens försöka. Du skulle göra allting värre och om hon mår dåligt och inte vill prata med dig så vill hon säkert inte ha något med dig att göra. Så sluta bry dig säger jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Försöka kan du kanske alltid, men tror inte det är något värt. Tyvärr.

ladysmurf:

Tror inte att du kan hjälpa och du borde inte ens försöka. Du skulle göra allting värre och om hon mår dåligt och inte vill prata med dig så vill hon säkert inte ha något med dig att göra.

Ni två verkar slagit ihop er. Ska inte kontakta henne då, verkar ingen bra idé längre.

Men du Nirr, säg till henne att jag saknar och älskar henne och att jag ber om förlåtelse, och att jag finns om hon behöver mig. Skönt att hon har några som bryr sig och ta hand om henne.


   
SvaraCitera

hansson:

Men du Nirr, säg till henne att jag saknar och älskar henne och att jag ber om förlåtelse, och att jag finns om hon behöver mig. Skönt att hon har några som bryr sig och ta hand om henne.

Det är nog bäst om du säger det till henne, jag kommer inte kunna göra så att ni blir vänner eller så, vill hellst hålla mig utanför det här osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Det är nog bäst om du säger det till henne, jag kommer inte kunna göra så att ni blir vänner eller så, vill hellst hålla mig utanför det här osv.

Var inte meningen att du skulle göra så att vi blev vänner ville bara att du skulle hälsa det. Men du behöver inte.


   
SvaraCitera