Aviseringar
Rensa alla

Hjälpa mig med min logga, konceptuelldesign finns


sadjad
Ämnesstartare

Tjena Ungdomar!

Startat en webbyrå som ska lanseras 1 oktober, jag håller på med all form utav kodning och min kompis gör all grafik dock så är han bortrest och kommer inte hem förrän 1 oktober då vi ska lansera hemsidan (mycket opassande).

Företaget heter XAVE och jag behöver en logga vilket bokstaven 'X' ska stå för.

Här är hur jag hade tänkt mig att den skulle se ut:

Källa:

Finns det någon som kan hjälpa mig? Jag kan faktiskt betala eller göra olika former utav tjänster för er som tack för hjälpen!


   
Citera
Ämnesetiketter
sadjad
Ämnesstartare

Tack för alla svar, jag anställde en kille från ett forum som gjorde loggan åt mig från scratch i vectorformat för 80kr, jag gav han 500kr för att jag blev så nöjd och då frågade han mig om jag var en oljesheijk ^^

XAVE


   
SvaraCitera

sadjad: för 80kr, jag gav han 500kr

Jag förstår inte, hade du inte redan loggan där?


   
SvaraCitera
sadjad
Ämnesstartare

Ne, klicka på länkara igen så ser du 🙂


   
SvaraCitera

hahaha fan vilken dålig. inte värt 500 spänn.


   
SvaraCitera
sadjad
Ämnesstartare

Birger:
hahaha fan vilken dålig. inte värt 500 spänn.

Ne men fan säg inte så annars börjar skära mig själv!


   
SvaraCitera

riktigt nice logga, lätt värd 1000kr typ!


   
SvaraCitera
sadjad
Ämnesstartare

Rävpojken:
riktigt nice logga, lätt värd 1000kr typ!

Tack, det tycker jag med och jag hoppas att den killen trollade för om han verkligen tycker att den är så ful så lär det finnas fler som tycker det, vilket inte är så bra 🙂
Finns så många talanger där ute bland alla forumar och som inte tar multum för en logga, han gjorde den på endast 4 timmar för mig så han var riktig snabb också!

XAVE
Så här hade jag tänkt att mitt visitkort ska ut ungefär (för dom som gives a shit)


   
SvaraCitera

Färgerna drar mig in i X:et


   
SvaraCitera
sadjad
Ämnesstartare

Hjärtlös:
Färgerna drar mig in i X:et

Hur menar du? 🙂


   
SvaraCitera

sadjad:

Hur menar du? 🙂

Hypnos ungefär.


   
SvaraCitera
sadjad
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Hypnos ungefär.

En rolig grej med loggan som ingen av oss tänkte på under skapandet är att i första ögonkastet så ser det ut som att det är två stycken 'V' (en som är UppOchNer) som ligger på varandra men om man zoomar in så ser man att de överlappar varandra 😀


   
SvaraCitera