Aviseringar
Rensa alla

HjälpMig


Ämnesstartare

Det finns två killar som jag är lite smått intresserade av men de gör mig helt olika.

Kille 1: Kan jag hålla ögonkontakt med hur länge som helst. Vi står och pratar om allt. Jag kan öppna mig för honom samt han kan öppna sig för mig. Han berättar saker för mig som ingen annan vet och ber mig att det ska stanna mellan oss. Det måste ju vara ett tecken på att han litar på mig? Han får mig att känna mig trygg.

Kille 2: Har jag jättesvårt att hålla ögonkontakt med. Blir nervös i hans närhet. Pratar på tok för mycket och för fort. Hela magen pirrar när han kommer. Samtidigt berättar han också saker för mig men jag vågar inte berätta saker för honom för jag vet att allt jag säger får vidare med en gång.

Samtidigt får båda killarna mitt hjärta att slå snabbare och långsammare på samma gång. Vill vara med dom hela tiden.


   
Citera

Ta båda, polyamori ftw.


   
SvaraCitera

HaniiieH:

Samtidigt får båda killarna mitt hjärta att slå snabbare och långsammare på samma gång. Vill vara med dom hela tiden.

hmm, låter ju mer som kärlek på den sista än på det första. Sen beror det ju också lite på vad du är ute efter... Trygghet eller spänning.. om man ska jämföra dem så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HaniiieH:

Kille 1

Den ena kollar på dig för mycket, den andra för lite [crazy]

Men om du väljer kille 2 kommer du nog att tröttna på honom och välja kille 1 istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilka problem en del har [n] tänk om man hade sånna


   
SvaraCitera