Aviseringar
Rensa alla

hjelp mei passa in på kyrkogården


Ämnesstartare

o bli goth
va ska ja ha på kroppen
vilket smink
skor? e creepers ok eller?

clive e snigg


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ska vi gräva upp ett lik tillsammans?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad snygg juden är också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

ska vi gräva upp ett lik tillsammans?

aa o skända gravarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

aa o skända gravarna

ja absolut men liken måste va färska! annars blir det inte lika skoj[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

ja absolut men liken måste va färska! annars blir det inte lika skoj

ja det är sant
vi får väl bryta oss in i ett bårhus också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

ja det är sant
vi får väl bryta oss in i ett bårhus också

de kan vi göra,men då måste vi akta oss för "Kirurgen" han gillar inte att vi har roligt med hans nyobducerade objekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

de kan vi göra,men då måste vi akta oss för "Kirurgen" han gillar inte att vi har roligt med hans nyobducerade objekt.

vi får väl se till att lägga in honom i ett fack där så har han inte mycket att säga till om hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm men vi måste passa oss för hans rakbladsvassa skalpell bara, klyver en människa på mitten på mindre än 2 sec![censur] men distraherar du honom så kan jag nog få in ett bra snitt ifrån hans döda vinkel. Sen kan vi ha likskändarfest på bårhuset hela natten![bigcheers]haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

mm men vi måste passa oss för hans rakbladsvassa skalpell bara, klyver en människa på mitten på mindre än 2 sec! men distraherar du honom så kan jag nog få in ett bra snitt ifrån hans döda vinkel. Sen kan vi ha likskändarfest på bårhuset hela natten!haha

aa ingen fara jag kan distrahera honom [wink]
perfekt ju blir mycket coolt med förfest på bårhuset sedan riktig fest på kyrkogården framåt morgonen!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

aa ingen fara jag kan distrahera honom [wink]
perfekt ju blir mycket coolt med förfest på bårhuset sedan riktig fest på kyrkogården framåt morgonen

kmr gå som smort![crazy]
tur det finns sådana som du och jag,annars skulle ju döingarna få ligga kvar kalla och ensamma i jorden utan någon som helst chans till en sista likskändarfest[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

kmr gå som smort!tur det finns sådana som du och jag,annars skulle ju döingarna få ligga kvar kalla och ensamma i jorden utan någon som helst chans till en sista likskändarfest

aa det är väldigt tur det är rätt onödigt att de ens ska grävas ner.. de borde bara läggas där eller brännas upp istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett riktigt häxbål!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

aa det är väldigt tur det är rätt onödigt att de ens ska grävas ner.. de borde bara läggas där eller brännas upp istället

men om dom bränns upp blir det ju inga lik kvar att leka med?[sad] man kan ju visserligen gnida in sig i likaskan och dansa lustiga danser som dom gör i indien, men blir ju inte riktigt samma sak[cool][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

men om dom bränns upp blir det ju inga lik kvar att leka med? man kan ju visserligen gnida in sig i likaskan och dansa lustiga danser som dom gör i indien, men blir ju inte riktigt samma sak

aa det är fint med aska man kan bli så sotig och helt svart vilket är snyggt
men ja de kan väl spara hälften men låta bli att gräva ner dem bara, så onödigt.. :/


   
SvaraCitera