Aviseringar
Rensa alla

Hmm..


Ämnesstartare

Alltså, jag har bulimi, och jag söker hjälp typ.. Varje morgon väger jag mig före och efter frukost, jag går upp kanske 1-2 hg.. Sen pallrar jag mig iväg till skolan. Inte ofta att jag äter lunch där längre.. Men typ sen cyklar jag hem, och väger mig, då brukar jag ha gått upp 1 hg till, och efter middagen väger jag 3 hg till. Jag har testat detta i en dag utan att kräkas, och jag går bara ner 3 hg under natten och då har jag ju gainat 4 hg.. Därför måste jag kräkas upp varje måltid så jag kanske bara går upp 1 hg under dagen, och gå ner 3-4 hg igen och väger som jag brukar. Vad ska jag göra? Jag vet verkligen inte, och att börja äta normalt och träna har jag provat, men jag gick fortfarande inte ner.


   
Citera
Ämnesstartare

och varför vill du gå ner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjejer är för fixerade på vikten,stör mig,hellre väga mycke och se smal ut än att både se smal ut och ha en anorektisk vikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

och varför vill du gå ner?

För att jag vill väga lite, och vara smal.

Tözen:

Tjejer är för fixerade på vikten,stör mig,hellre väga mycke och se smal ut än att både se smal ut och ha en anorektisk vikt.

Min själ mår bättre om jag väger lite. Allt handlar om självkänslan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gyrosrulle:

Min själ mår bättre om jag väger lite. Allt handlar om självkänslan.

Men det är ju inte vågen som bestämmer om du är smal eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gyrosrulle:

För att jag vill väga lite, och vara smal.

du är ju lika dum som din hårfärg..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man väger olika under olika tider på dygnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

du är ju lika dum som din hårfärg..

Alltså, du förstår inte.. Vill du att jag ska ta åt mig och må dåligt över det du säger, eller varför säger du det? Vad har du själv för hårfärg?

Harpyja:

Men det är ju inte vågen som bestämmer om du är smal eller inte

Det är det som är grejen, bilden jag ser i spegeln blir större om jag väger mer, så jag vet inte hur jag ser ut.. men väger jag mindre blir jag smalare i mina ögon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill bara ha hjälp, inte bli nedtryckt ännu mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gyrosrulle:

Alltså, du förstår inte.. Vill du att jag ska ta åt mig och må dåligt över det du säger, eller varför säger du det? Vad har du själv för hårfärg?

Okey, om du är överviktig --> ät rätt, börja träna så går du ner i vikt.
är du redan smal --> sluta upp med att spy upp det du stoppar i dig, du är medveten om att det är farligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

Okey, om du är överviktig --> ät rätt, börja träna så går du ner i vikt.
är du redan smal --> sluta upp med att spy upp det du stoppar i dig, du är medveten om att det är farligt?

Jag vet ju att det är farligt, men det finns ju inget annat sätt att behålla vikten på. Äter jag normalt går jag ju upp igen :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gyrosrulle:

Jag vet ju att det är farligt, men det finns ju inget annat sätt att behålla vikten på. Äter jag normalt går jag ju upp igen :/

Om du tränar är det inga problem och går du upp ett kg så kallas det för muskler och inte fett..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

Om du tränar är det inga problem och går du upp ett kg så kallas det för muskler och inte fett..

Men har inget med muskler och fett att göra så, jag vill bara inte ha vikten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gyrosrulle:

Men har inget med muskler och fett att göra så, jag vill bara inte ha vikten.

längd och vikt på dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

längd och vikt på dig?

171 cm 56.2 kg


   
SvaraCitera