Aviseringar
Rensa alla

Hmm..


Ämnesstartare

gyrosrulle:

171 cm 56.2 kg

du skulle gott och väl kunna väga 5 kg till...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

du skulle gott och väl kunna väga 5 kg till...

Hah, nej då skulle jag må dåligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gyrosrulle:

Hah, nej då skulle jag må dåligt!

sök hjälp..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gyrosrulle:

Min själ mår bättre om jag väger lite. Allt handlar om självkänslan.

Nej, det gör den inte. Du kommer inte få bättre självkänsla av att väga mindre och inte må bättre. Om du har ätstörningar så funkar det inte så, helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Nej, det gör den inte. Du kommer inte få bättre självkänsla av att väga mindre och inte må bättre. Om du har ätstörningar så funkar det inte så, helt enkelt.

Kroppen kommer brytas samman och sånt, jag vet det. Jag har bara svårt att tro det. Men jag mår bättre psykiskt om jag väger lite.


   
SvaraCitera

HUR KUL E DE??!?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slynfisk:

HUR KUL E DE??!?!

Vilket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hooaligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gyrosrulle:

Allt handlar om självkänslan.

Du säger det ju själv. Det sitter inte i vikten, utan allt handlar om självkänslan! Börja acceptera dig själv så ska du se att viktproblemen löser sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gyrosrulle:

Kroppen kommer brytas samman och sånt, jag vet det. Jag har bara svårt att tro det. Men jag mår bättre psykiskt om jag väger lite.

Eh, nersvälta människor med diverse bristsjukdomar mår inte psykiskt bra. Lägg på regelbundna kräkningar så mår du definitivt inte bra. Det är mer eller mindre omöjligt att faktiskt må psykiskt bra om man mår så fysiskt dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta bara.


   
SvaraCitera
smisk

gyrosrulle:

1 hg

gyrosrulle:

1 hg

gyrosrulle:

1 hg

gyrosrulle:

1 hg

Vet du hur jävla lite det är? DET SYNS INTE OCH INTE EN JÄVEL BRYR SIG!


   
SvaraCitera

gyrosrulle:

Vilket?

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som nintendo skrev; man väger olika beroende på när på dygnet du väger dig. Beror även på om du ätit nyligen, bajsat nyligen, har mycket kläder på dig osv. 1 hg är inget att haka upp sig på.

Sök hjälp, innan det går för långt. Du fräter sönder dina tänder och om du har bulimi antar jag att du hetsäter = du går upp i vikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lejonmamman:

Du säger det ju själv. Det sitter inte i vikten, utan allt handlar om självkänslan! Börja acceptera dig själv så ska du se att viktproblemen löser sig.

Alltså, om jag ser att jag väger lite mår jag bra, jag blir glad..

mediakatt:

Det är mer eller mindre omöjligt att faktiskt må psykiskt bra om man mår så fysiskt dåligt.

Men om jag säger att jag blir glad då, är det en bättre definition?


   
SvaraCitera