Aviseringar
Rensa alla

Hmm..


Ämnesstartare

Det är en grej jag inte begriper, det är så jäkla sjukt att jag inte vet vad jag ska tro ens. Det har hänt tre gånger och det är så ofattbart!

första gången låg jag i sängen och sov, och hade ett par gäster som typ sov över (några släktingar), och helt plötsligt känner jag mig klarvaken, fast jag öpnnar inte ögonen, jag lyssnar på viskningarna som jag inte ens kunde tolka, sen så känner jag ett par läppar som pressar emot min mun, och personen leker med tungan :S Och jag bara ligger där, helt still, kunde inte ens röra mig, öpnnade inte ens ögonen. Jag vet inte varför.

Andra gången somnade jag på soffan, sen känner jag mig klarvaken samtidigt efter ett tag och helt plötsligt är det någon som drar av ett par stycken hårstrån ;O det var pappa för jag hörde att han gick.

Tredje gången , IDAG somna jag på soffan igen , och sen hör jag hela familjen snacka och sen hör jag en av mina bröder säga ''vadå så hon är egentligen 23 år?''

Jag är inte svensk och jag vet att att det är normalt att myndigheterna eller vilka de nu är som gör en yngre än vad man är, vissa är äldre också. Men jag fattar inte, JAG KAN FAN INTE VARA 23 ÅR NU NÄR JAG FYLLER 19 SNART !

Jag vet inte om dehär sakerna har hänt, brukar det hända er? Eller börjar jag bli konstig/knäpp? :/


   
Citera
Ämnesstartare

Sömnparalys deluxe...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kallas drömmar.


   
SvaraCitera