Aviseringar
Rensa alla

Hobby? FORT!


Ämnesstartare

när jag tänker på det har jag inte mycket till liv när jag inte följer med några kompisar efter skolan , är på skolan , pluggar , äter , sover...

BEHÖVER EN HOBBY!!!! inte för dyrt men vill inte ha nåt som "läs böcker,programmera etc etc" Har redan ett marvin 2katter och en hund om någon hade tänkt på djur...


   
Citera
Ämnesetiketter

Börja träna.


   
SvaraCitera

Spela dataspel


   
SvaraCitera

Finns många såna här trådar:D Men fan, kör på någon sport, bli alkis, gå med i ett ungdom förbund, ta en dykkurs, filmklubb, plocka svamp, laga mat, gå med i en kör/ orkester, börja knacka kod...dunno...jao jao

hej på dej!


   
SvaraCitera

Vad har du för intressen?


   
SvaraCitera

börja teckna, det är billigt och man kan göra det typ vart som helst. annars kan du bygga grejor, typ en synth. du behöver en lödkolv och komponenter.

eller lär dig matlagning, börja specifikt och nördigt, t.ex. med att göra glass eller egen yoghurt, eller bli bäst på att baka bröd: har personlig erfarenhet av alla tre och det är 100% trevligt.

skaffa en zoom och spela in miljöljud och lyssna på dem, eller gå en kvällskurs i salsa.


   
SvaraCitera

Ingemarsdotter:

Spela dataspel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Longboarding ser jävligt lockande ut!

Sen att rita gillar jag starkt nu när jag börjat lära mig extremt mycket nytt (mycket bättre bildlärare).

Kan man köpa nån longboard billigt så jag kan testa lite nu på hösten innan snön kommer? typ Stadium, Intersport, Team Sportia finns i närheten...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja fota 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte heller någon hobby och har inga direkta intressen, brukar nöja mig med att göra det jag känner för för stunden [smile]
jobbigt ibland när det jag känner för att göra kostar pengar dock [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Davo:

Börja fota 🙂

Kanske nästa sommar eller när jag får lite pengar över till en billig kompakt 🙂


   
SvaraCitera

köp en gitarr och börja klinka på den, asroligt och man lär sig fort. ett gott råd =)
eller så börjar du träna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Siggeeh:

Kanske nästa sommar eller när jag får lite pengar över till en billig kompakt 🙂

Köp en systemkamera annars lär du dig inget!
Vad är "feelingen" om allt görs automatiskt?
Kolla blocket... där hittar du en billig.


   
SvaraCitera

Siggeeh:

Kan man köpa nån longboard billigt

begangnat är nog bäst om du bara ska prova...annars ligger de nog på 3-4 k...tror jag...kolla:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

begangnat är nog bäst om du bara ska prova...annars ligger de nog på 3-4 k...tror jag...kolla:)

Enligt http://www.boardlife.se/page/longboard/ så kostar en bra longboard från 1500 men kan kolla 🙂


   
SvaraCitera