Aviseringar
Rensa alla

hockey-historia


Ämnesstartare

såg det här klippet precis och det fick en att minnas bra grejer. njut! kommenatorn måste vara den bästa i svensk historia. synd att inte vårt fotbollslandslag kunde vara mer som hockey gubbarna


   
Citera
Ämnesstartare

Gillar du hockeyhistoria rekommenderar jag dokumentären CCCP Hockey om den gamla sovjetiska superfemman på 80-talet, finns på piratebay, jävligt intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Gillar du hockeyhistoria rekommenderar jag dokumentären CCCP Hockey om den gamla sovjetiska superfemman på 80-talet, finns på piratebay, jävligt intressant.

haha den gamla goda tiden. nja är inte helst förälskad i hockey men gillar hockey när sverige spelar [love] fast jag hade faktiskt tänkt kika på den nångång, min storebrosa har också rekomenderat den

de var rätt överlägsna faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha den gamla goda tiden. nja är inte helst förälskad i hockey men gillar hockey när sverige spelar [love] fast jag hade faktiskt tänkt kika på den nångång, min storebrosa har också rekomenderat den

Ja det är intressant att se även om inte har ett grymt hockeyintresse. Ta och se den för bövelen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja det är intressant att se även om inte har ett grymt hockeyintresse. Ta och se den för bövelen.

jag är genast på väg, sir!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag är genast på väg, sir!

Fint det, gillar när jag kan nämna filmer du inte har sett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Fint det, gillar när jag kan nämna filmer du inte har sett.

haha. när det kommer till dokumentärer kan du nog hitta några men när det kommer till filmer blir det nog svårare [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha. när det kommer till dokumentärer kan du nog hitta några men när det kommer till filmer blir det nog svårare [wink]

Jo jag har märkt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jo jag har märkt det.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

dokumentären CCCP Hockey

Har sett den minst tio gånger. Stör mig något fruktansvärt på Alexei Kasatonov. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

[smile]

På tal om 80-talssport, såg du fotbollens sista proletärer på SVT här nyligen?

x_marty:

Har sett den minst tio gånger. Stör mig något fruktansvärt på Alexei Kasatonov. [tired]

Jo det kan man kanske ha en viss förståelse för, dokumentären är bra och intressant dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obligatorisk hockeyhistoria:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

På tal om 80-talssport, såg du fotbollens sista proletärer på SVT här nyligen?

haha min storebror har rekomenderat den också till mig. SVT har rätt bra grejer. nepp inte sett den heller än, men hade tänkt göra det. fotbollen var rätt så mycket hårdare förr faktiskt

Schism:

obligatorisk hockeyhistoria:

ingen dålig lirare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha min storebror har rekomenderat den också till mig. SVT har rätt bra grejer. nepp inte sett den heller än, men hade tänkt göra det. fotbollen var rätt så mycket hårdare förr faktiskt

Mm framför allt IFK det var inga jävla divor där inte, det var liksom lagerarbetare som först jobbade ett skift på ICA-lagret sen bytte om några timmar senare för att slå sönder Barca. Din storebror verkar förövrigt en mycket vis man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Mm framför allt IFK det var inga jävla divor där inte, det var liksom lagerarbetare som först jobbade ett skift på ICA-lagret sen bytte om några timmar senare för att slå sönder Barca. Din storebror verkar förövrigt en mycket vis man.

haha ja det var hårda tider det. så jäkla coolt att först jobba på ica, eller som snickare eller vad som helst och sen möta barcelona. nej inga divor som idag är mer kvinnliga än manliga och inget jäkla filmande och skit. det var korta fina shorts och hårda män som gjorde mos av varandra

mm han brukar anses vara rätt fin faktiskt


   
SvaraCitera