Aviseringar
Rensa alla

Höger- och vänsterpolitik fängslar vårt folk


Ämnesstartare

framtidstron är död:

Jag fattar fortfarande inte HAR DU INGA VETTIGA INTRESSEN?
Du verkar lite insnöad på det där tycerk jag.

Vad vet du om mina intressen egentligen? Bara för att jag inte skyltar med dem så betyder det väl inte att dem inte finns?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Svensk är något man är och inget man kan bli, och detta är ett mångsidigt begrepp som innefattar bl.a etnisk härkomst, historia, kulturella drag, sätt att förhålla sig till saker, värderingar.

Så någon som är född i Sverige av etniskt svenska föräldrar men har fel värderingar är inte svensk? Börjar låta som väldigt amerikansk retorik det här, där de skriker "UNAMERICAN!!!11" om alla som inte håller med dem.

Dessutom, exakt vad är svenska värderingar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Vad vet du om mina intressen egentligen? Bara för att jag inte skyltar med dem så betyder det väl inte att dem inte finns?

Ingenting, men jag tycker du verkar ganska insnöad på det här med tanke på hur mycket tid du lägger ner på att diskutera saken här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Börjar låta som väldigt amerikansk retorik det här, där de skriker "UNAMERICAN!!!

Dold text: [blush]


   
SvaraCitera

Arazoid:

Vi tror inte på att te.x Mustafa känner någon koppling till vårt lands historia och vårt kulturella arv, till Gustav Vasa osv.

Ah, du har rätt. Jag känner en enorm koppling till Gustav Vasa. Det kan aldrig Mustafa göra. Det finns i mitt blod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller med om rubriken, men förmodligen inte så mycket mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Ah, du har rätt. Jag känner en enorm koppling till Gustav Vasa. Det kan aldrig Mustafa göra. Det finns i mitt blod.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

håller med om rubriken, men förmodligen inte så mycket mer

Vad är det du inte håller med till exempel?


   
SvaraCitera

Arazoid:

ND betalar ur egen ficka. Vi vill inte ha jude inflytande i Sverige. Svenskar ska ha rätt till självbestämmande över sitt land.
Palestina ska ha rätt till självbestämmande likaså.

Bra att du svarar på det relevanta. -_-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Höger- och vänsterpolitik fängslar vårt folk

Jodå, nog "fängslar" det svenskarna alltid! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TL;DR


   
SvaraCitera