Aviseringar
Rensa alla

Högern ful, vänstern snygg - Varför?


Ämnesstartare

Att man blir fulare ju längre ut på högerskalan man kommer och snyggare ju längre ut på vänsterskalan är ju ganska allmän kunskap, bara att jämföra random nasserbrud med Geiger och de andra vänstertjejerna här på UM, eller att bläddra igenom Research.nu's bilder, eller ta en titt på ​​Nazister i Skåne och jämföra med nån av oss UM-killar från Skåne. [cool]

Vad beror detta på tror ni andra? Själv gissar jag att fula människor aldrig får ligga och därför aldrig komma nära och förstå en annan människa, och då har man svårt att tänka empatiskt även i politiken.

Rasisternas taktik för att ligga verkar ju vara att försöka eliminera konkurrensen genom att beskylla alla manliga invandrare för att vara våldtäktsmän så kvinnor ska bli rädda för dem, eller att vilja kasta ut dem (vi minns väl alla en viss UMares tal om att snygga invandrarkvinnor kunde få stanna). Medan liberalernas taktik snarare verkar vara att genom media sprida en bild av att pengar skulle vara attraktivt, man ska gifta sig rikt, osv. och sen armbåga sig fram här i samhället för att själva bli rika så de ska ha nån chans.

Fler tankar kring detta? Hur gör högermänniskor i din omgivning för att få knulla?


   
Citera
Ämnesstartare

HAHA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror det har med penislängden att göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din teori failar pga: Gugges existens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Din teori failar pga: Gugges existens.

Finns självklart undantag som bekräftar regeln, detta är bara en generell sanning. [no-no] Har även för mig att gugge inte är lika överdrivet långt ut på högerskalan som exempelvis Nachac?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Alla vill ha cash, guzzar, och feta bilar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här var bland det vettigaste jag läst på UM på ett braaaa tag! [bigsmile](ignorera att jag varit ganska inaktiv... vet hur det brukar se ut!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Att alla ska få allt de vill ha är ju kommunism. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Att man blir fulare ju längre ut på högerskalan man kommer och snyggare ju längre ut på vänsterskalan är ju ganska allmän kunskap, bara att jämföra random nasserbrud med Geiger

Åh, behövde höra detta idag. Tack! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Åh, behövde höra detta idag. Tack! [blush]

[y][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Att alla ska få allt de vill ha är ju kommunism.

Jag bara trollar =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här med att de snor våra brudar ligger ju rätt tydligt i att nazister helt enkelt inte får något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Det här var bland det vettigaste jag läst på UM på ett braaaa tag! (ignorera att jag varit ganska inaktiv... vet hur det brukar se ut!)

Var på skalan låg hon där?

[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Jag bara trollar =(

[love]

Semi:

Det här med att de snor våra brudar ligger ju rätt tydligt i att nazister helt enkelt inte får något.

Exakt! [y]

Om du sett "Blattar bråk"-filmen med en blond tjej som lämnar sin kille för en invandrare är det ju så jävla tydligt att "metalmatte_88" (som gjort filmerna) råkat ut för exakt det och därför blev rasist.

Tobbish:

Det här var bland det vettigaste jag läst på UM på ett braaaa tag! [bigsmile](ignorera att jag varit ganska inaktiv... vet hur det brukar se ut!)

[cheers]


   
SvaraCitera