Aviseringar
Rensa alla

Högersidan = Egoister


Ämnesstartare

"Nä asså, du är invandrare så du får inte komma hit för att jag har sett på tv att din ras är en hög extremister som tar hit våld och förstör Sverige"
"Usch, du är homosexuell och har inte lika mycket rättigheter som heterosexuella. Vi tar åt oss och äcklas att du älskar den du gör. Du borde tänka på oss som måste leva i det samhälle du förpestar!"

Välkommen till SD - där egoisterna tar plats och skiter i allt annat än sig själva.


   
Citera

Snart kmr 1 st kränkt troll  och säjer buhu titta på individuella individer ist antirasism e antivit! Buhu


   
SvaraCitera

kakakaka:
Snart kmr 1 st kränkt troll  och säjer buhu titta på individuella individer ist antirasism e antivit! Buhu

😀


   
SvaraCitera

Pundarjävel: Högersidan = Egoister

Jag kan förstå att demokrati, yttrandefrihet och åsiktsfrihet kan vara svårt att förstå för dig, stackars krake.   Gråter


   
SvaraCitera

I någon grad är många på vänstersidan det också. 


   
SvaraCitera

S3ON:
I någon grad är många på vänstersidan det också. 

mvh experten


   
SvaraCitera

Exempel:

 "Vi är fattiga och vill ha era pengar!"

*vinner på triss*

"Vi är rika och vill ej ge bort pengarna/skatta, röstar åt höger nu."  


   
SvaraCitera

kakakaka:
Snart kmr 1 st kränkt troll  och säjer buhu titta på individuella individer ist antirasism e antivit! Buhu

är det ok med rasism mot vita?


   
SvaraCitera

Pundarjävel:
"Nä asså, du är invandrare så du får inte komma hit för att jag har sett på tv att din ras är en hög extremister som tar hit våld och förstör Sverige"
"Usch, du är homosexuell och har inte lika mycket rättigheter som heterosexuella. Vi tar åt oss och äcklas att du älskar den du gör. Du borde tänka på oss som måste leva i det samhälle du förpestar!"

Välkommen till SD - där egoisterna tar plats och skiter i allt annat än sig själva.

"nä asså allt är vita mäns fel, läs på om könsroller, alla vita män är våldsamma och privligerade, men alla icke-vita män och kvinnor är snälla"

välkommen till FI - där hatet förenar.


   
SvaraCitera

S3ON:
Exempel:

 "Vi är fattiga och vill ha era pengar!"

*vinner på triss*

"Vi är rika och vill ej ge bort pengarna/skatta, röstar åt höger nu."  

drar du dina exempel ur röv1?


   
SvaraCitera

Jag är egoist, låtsas iaf inte som något annat.
Skulle dock aldrig rösta på sd.


   
SvaraCitera

amsi:

mvh experten

Mvh experten


   
SvaraCitera

amsi:

drar du dina exempel ur röv1?

ändrade exemplet lite, men nej, ur erfarenheter. 


   
SvaraCitera

människor är egoistiska individer rent generellt. 


   
SvaraCitera

Bööööörg:

Mvh experten

oj vad du var rolig?

S3ON:

ändrade exemplet lite, men nej, ur erfarenheter. 

ok vilka? från annat folk som inte vill jobba och leva på sina pärons pengar hela livet?


   
SvaraCitera