Aviseringar
Rensa alla

Högersidan = Egoister


amsi:

oj vad du var rolig?

ok vilka? från annat folk som inte vill jobba och leva på sina pärons pengar hela livet?

mina egna & från bekanta som har varit på samhällets botten men klarat av att vända på steken. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pink Purple Babe:

Jag kan förstå att demokrati, yttrandefrihet och åsiktsfrihet kan vara svårt att förstå för dig, stackars krake.   Gråter

Kan förstå att det är svårt att diskutera på andra sätt än dagisnivå när man är så inskränkt som du. Skeptisk


   
SvaraCitera

amsi:

oj vad du var rolig?

Nej, det var inte roligt.


   
SvaraCitera

S3ON:

mina egna & från bekanta som har varit på samhällets botten men klarat av att vända på steken. 

att skrapa en trisslott är att vända på steken?

Bööööörg:

Nej, det var inte roligt.

jo du e jätte Rolig mkt roligt 


   
SvaraCitera

Pundarjävel:

Kan förstå att det är svårt att diskutera på andra sätt än dagisnivå när man är så inskränkt som du. Skeptisk

säger pundaren


   
SvaraCitera

amsi: att skrapa en trisslott är att vända på steken?

nej det var ett exempel som jag tror applies on en majoritet av vänsterväljare. vem vinner ens stora summor på triss :s 


   
SvaraCitera

S3ON:

nej det var ett exempel som jag tror applies on en majoritet av vänsterväljare. vem vinner ens stora summor på triss :s 

alltså ett exempel du dragit ur röven? hur mycket hänger du inom vänsterkretsar och med folk som inte är så lata som du är?


   
SvaraCitera

amsi: hur mycket hänger du inom vänsterkretsar och med folk som inte är så lata som du är?

en hel del these days 


   
SvaraCitera

S3ON:

en hel del these days 

"ok"


   
SvaraCitera

amsi:

"ok"

?Galen


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Pundarjävel:
"Nä asså, du är invandrare så du får inte komma hit för att jag har sett på tv att din ras är en hög extremister som tar hit våld och förstör Sverige"

"Usch, du är homosexuell och har inte lika mycket rättigheter som heterosexuella. Vi tar åt oss och äcklas att du älskar den du gör. Du borde tänka på oss som måste leva i det samhälle du förpestar!"

Välkommen till SD - där egoisterna tar plats och skiter i allt annat än sig själva.

Det är bra att du har fördomar. SD har inget för eller emot homosexuella.
SD har inget emot invandrare. SD är emot en oansvarig invandrings politik.
SD vill att man ska ta emot dom som verkligen behöver komma hit och lever under hot. Man vill också att det invandrare som kommer ska ha möjligheten att kunna anpassa sig till den Svenska kulturen.

SD vill också hjälpa dessa invandrare på plats så onödig människo smugling minskar.
Du verkar som du har läst för mycket expressen och aftonbladet där vänster journalisterna gör allt för att hänga ut SD


   
SvaraCitera

Hyfs:

Det är bra att du har fördomar. SD har inget för eller emot homosexuella.
SD har inget emot invandrare. SD är emot en oansvarig invandrings politik.
SD vill att man ska ta emot dom som verkligen behöver komma hit och lever under hot. Man vill också att det invandrare som kommer ska ha möjligheten att kunna anpassa sig till den Svenska kulturen.

SD vill också hjälpa dessa invandrare på plats så onödig människo smugling minskar.
Du verkar som du har läst för mycket expressen och aftonbladet där vänster journalisterna gör allt för att hänga ut SD

😀


   
SvaraCitera

Jag kan ha fel, men jag kan inte minnas att SD-anhängare varit så här bittra vid valförluster innan de kom in i riksdagen.

Vänstersympatisörer blir så sjukligt bittra när de förlorar. Bara kolla på SVT när de sänder från valvakorna. S, MP, KD, C, FP och M står lugnt och tittar på SDs framgångar, medan V-anhängarna helt hysteriskt står och skriker slagord som om de trodde att det skulle förändra valresultatet.


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

kakor:

😀

Motagrument hade varit bra.


   
SvaraCitera

bertrimmarpåstjärt:  medan V-anhängarna helt hysteriskt står och skriker slagord som om de trodde att det skulle förändra valresultatet.

jag fick gåshud när jag såg det.


   
SvaraCitera