Forumet - Högklackat?

Högklackat?

4317 1 43

Spana också in:

kekeoxo: mmm har städat med det ibland men man tappar ändå lusten lite

jo de e sant

kekeoxo: det enda ja har problem me e 13+ klackar. går asförsiktigt me d om jag tagit en paus

oj högt ;o ja det förstår jag då!

jag tycker inte riktigt det passar att ha klackar när man är ute och går bara sådär, utan mer på tillställningar där man inte går omkring så mycket utan står och pratar mycket. det kan va nice :) men har man det när man går ska man för allt i världen inte ta långa steg! haha

Nintendo: Har aldrig.
Okej. aldrig haft?

VarMedMig:

Brukar ni ha det? Hur ofta? Vid vilka tillfällen?

Jag har högklackade skor men använder inte så ofta. Tycker det kan vara snyggt på fest ibland.

Precis när jag känner för det. Ena dagen har jag grym lust med att bara se lite högre ut eller bara vill ha mig på dom för att dom är allmänt snygga. Men andra dagen har jag vanliga skor för bekvämlighetens skull. Ibland också som en sorts revolt om att "men du kan ju inte gå runt i högklackat pga si eller så".

amsi:

jag hade högklackade skor varje dag i två år, sen pajade mitt knä när jag dansade rumänsk folkdans. sedan dess har ingenting varit sig likt.

Usch :( vad hände med knäet?

ont har väl på fester när jag känner att jag har lust/orkar. eller känner att jag måste (om det är finare tillställningar). har bara två par, varav ett par är alldeles för höga så jag knappt kan gå i dem, men köpte dem när jag skulle ha en långklänning jag inte hann sy upp