Aviseringar
Rensa alla

Högklackat?


Ämnesstartare

Brukar ni ha det? Hur ofta? Vid vilka tillfällen?

Jag har högklackade skor men använder inte så ofta. Tycker det kan vara snyggt på fest ibland.

 


   
Citera
Paseo

Varje dag så länge det inte är snö. Det är pga tycker oftast bäst om designen på högklackade skor. Jag är ingen less is more människa. ooohhhh no. jag nöjer mig inte.


   
SvaraCitera

har på fest. har ett par snygga nu jag ska börja använda. fast har höga klackar och otränade fötter så ah.har hittills bytt skor när jag kommit fram till skolan för att slippa allt grus och ojämn mark ute.


   
SvaraCitera

menar alltså att jag ska börja använda dem som vardagsskor


   
SvaraCitera

ibland. går det för lång tid emellan glömmer ja bort hur man går o går som 1 struts


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo: går det för lång tid emellan glömmer ja bort hur man går o går som 1 struts

man får gå omkring med högklackade hemma så man inte glömmer 😛


   
SvaraCitera

VarMedMig:
man får gå omkring med högklackade hemma så man inte glömmer 😛

mmm har städat med det ibland men man tappar ändå lusten lite :

det enda ja har problem me e 13+ klackar. går asförsiktigt me d om jag tagit en paus


   
SvaraCitera

Har aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kekeoxo: mmm har städat med det ibland men man tappar ändå lusten lite

jo de e sant

 

kekeoxo: det enda ja har problem me e 13+ klackar. går asförsiktigt me d om jag tagit en paus

oj högt ;o ja det förstår jag då!

jag tycker inte riktigt det passar att ha klackar när man är ute och går bara sådär, utan mer på tillställningar där man inte går omkring så mycket utan står och pratar mycket. det kan va nice 🙂 men har man det när man går ska man för allt i världen inte ta långa steg! haha

 

Nintendo: Har aldrig.

Okej. aldrig haft?


   
SvaraCitera

VarMedMig: Okej. aldrig haft?

Nä. 


   
SvaraCitera
zercko

VarMedMig:

Brukar ni ha det? Hur ofta? Vid vilka tillfällen?

Jag har högklackade skor men använder inte så ofta. Tycker det kan vara snyggt på fest ibland.

 

Precis när jag känner för det. Ena dagen har jag grym lust med att bara se lite högre ut eller bara vill ha mig på dom för att dom är allmänt snygga. Men andra dagen har jag vanliga skor för bekvämlighetens skull. Ibland också som en sorts revolt om att "men du kan ju inte gå runt i högklackat pga si eller så".


   
SvaraCitera

aldrig


   
SvaraCitera

9:an till 3:an hade jag högklackat i princip varje dag, snö eller inte. fattar inte hur jag pallade. nu har jag blivit en lat kärring och använder sällan höga klackar. 


   
SvaraCitera

Ibland på tillställningar. På vissa bilträffar kan det vara besvärligt att gå på då marken varierar.

Leg.jpg


   
SvaraCitera

Aldrig, har inte ens några här - lämnade alla par hos mina föräldrar när jag flyttade. Under årskurs ett på gymnasiet hade jag det rätt ofta dock, och är lite peppad nu, ändå. Mina fötter skulle dock paja av det nu sedan min reuma blivit värre.


   
SvaraCitera