Aviseringar
Rensa alla

Högklackat?


finare utan


   
SvaraCitera

jag hade högklackade skor varje dag i två år, sen pajade mitt knä när jag dansade rumänsk folkdans. sedan dess har ingenting varit sig likt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT: finare utan

Att DU är det eller att du tycker det allmänt? 🙂 Jag tycker att många GÅR snyggare med "vanliga" låga skor 😛


   
SvaraCitera

Använder det på "finare" och mer "speciella" tillfällen som olika avslutningar, fester, middagar ute osv. 


   
SvaraCitera

amsi:

jag hade högklackade skor varje dag i två år, sen pajade mitt knä när jag dansade rumänsk folkdans. sedan dess har ingenting varit sig likt.

Usch 🙁 vad hände med knäet?

ont har väl på fester när jag känner att jag har lust/orkar. eller känner att jag måste (om det är finare tillställningar). har bara två par, varav ett par är alldeles för höga så jag knappt kan gå i dem, men köpte dem när jag skulle ha en långklänning jag inte hann sy upp


   
SvaraCitera

Åsikt:

Högklackat kan vara jäkligt snyggt. Men man ser många som inte kan gå i det och då ser det förjäkligt ut.
Det kan också ge väldigt konstiga proportioner. Speciellt om bäraren redan har långa ben eller om i övrigt är väldigt liten och söt. Söt


   
SvaraCitera

Gillar inte alltid att jag blir så lång,blir närmare 190 i mina liksom och blir oftast längre än alla jag umgås med fast hehe bra att bf är 195 så jag inte ser ut som en flaggstång brevid honom iaf fniss fniss


   
SvaraCitera

obekvämt och fint


   
SvaraCitera

VarMedMig:
Att DU är det eller att du tycker det allmänt? 🙂 Jag tycker att många GÅR snyggare med "vanliga" låga skor 😛

finare utan på andra, jag har aldrig prövat


   
SvaraCitera

ofta. gillar att vara  längre än alla andra.


   
SvaraCitera

killar blir så sjukt obekväma runt mig om de har en förlegad kvinnosyn också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa: Högklackat kan vara jäkligt snyggt. Men man ser många som inte kan gå i det och då ser det förjäkligt ut.

Jag såg två tjejer häromdan som inte kunde gå i det. ASFULT

 

 

elverpigen: Gillar inte alltid att jag blir så lång,blir närmare 190 i mina liksom och blir oftast längre än alla jag umgås med fast hehe bra att bf är 195 så jag inte ser ut som en flaggstång brevid honom iaf fniss fniss

 

 

 

 

haha x) jag är 1,70 och jag tycker att JAG blir lång (längre än alla andra nästan...),gillar det inte så jättemycket faktiskt. men såklart finns det de som är längre.

 

ceka92: ofta. gillar att vara längre än alla andra.

jag trodde att jag gillade det men har upptäckt att så inte är fallet.

 

 


   
SvaraCitera
Exner

ceka92:

killar blir så sjukt obekväma runt mig om de har en förlegad kvinnosyn också.

De är snarare obekväma med att de är korta, än att du är lång.


   
SvaraCitera

Nä, har haft det någon gång när jag behövt vara sådär superduperfin, men det inträffar väldans sällan.


   
SvaraCitera

Exner

De är snarare obekväma med att de är korta, än att du är lång.

kombinationen. eftersom att de tror att de ska vara den dominanta parten skrämmer jag dem. har träffat korta killar som inte är så men det är ett utmärkt sätt att upptäcka de som delar den filosofin. 


   
SvaraCitera