Aviseringar
Rensa alla

högskoleprovet, vad hade du?


Ämnesstartare

vad hade du på högskoleprovet? är 1,2 bra? snittet var ju 0,9.

obs inte nemo's poäng, nemo inte göra högskoleprovet förrän om 3 år


   
Citera
Ämnesstartare

NEMO:

är 1,2 bra? snittet var ju 0,9.

då var det väl ganska bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

obs inte nemo's poäng

aha[blush] men det är nog ganska bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1,2 är rätt ok, själv fick jag 1,8 i år vilket är en försämring jämfört med förra terminen. Men jag är klart nöjd ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer in ändå [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kirgizistan:

1,2 är rätt ok, själv fick jag 1,8 i år vilket är en försämring jämfört med förra terminen. Men jag är klart nöjd ändå.

vad går du nu då? och vilka delar är det på provet? :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

vad går du nu då? och vilka delar är det på provet? :$

nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej nemo är en tjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1,9.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

13.37 [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

1,9.

dude,och du tror inte du kommer in på journalisten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

vad går du nu då? och vilka delar är det på provet? :$

Jag går fortfarande i gymnasiet dock sista året. Om du menar linje så är det Naturvetenskap - matematik.

Samtliga delar i högskoleprovet är:

DTK: som består av 20 uppgifter, vilka prövar förmågan att förstå och tolka diagram, tabeller och kartor.

ELF: som består av 20 uppgifter, vilka prövar förmågan att förstå texter på engelska.

LÄS: som består av 20 uppgifter, vilka prövar förmågan att förstå texter på svenska.

NOG: som består av 22 uppgifter, vilka prövar förmågan att tänka logiskt med hjälp av matematiska problem.

ORD: som består av 40 uppgifter, vilka prövar förmågan att förstå ord i det svenska språket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kirgizistan:

förmågan att tänka logiskt med hjälp av matematiska problem.

tkr det inte är mkt matte, handlar bara om logik, räknar aldrig nått på den[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

tkr det inte är mkt matte, handlar bara om logik, räknar aldrig nått på den[no-no]

Det är kanske inte mycket att räkna men för att kunna lösa problemen så måste man använda sina matematiska kunskaper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kirgizistan:

Det är kanske inte mycket att räkna men för att kunna lösa problemen så måste man använda sina matematiska kunskaper.

använde inte en enda, man ser ju om det funkar eller inte ju :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

använde inte en enda, man ser ju om det funkar eller inte ju :S

Jo, det är sant, emn svara mig då om du skulle kunnat svara på frågorna genom endast logik om du inte läst någon matematik öht?

Ja, frågorna är patetiskt lätta och känns inte som matematik, men glöm inte bort att det bara är matte A och B.


   
SvaraCitera