Aviseringar
Rensa alla

Högskoleprovsbajs!


Ämnesstartare

Har kommit fram till att enda anledningen varför jag en gång i tiden fick relativt högt var för att jag tvångsmatades matte på skolan, och med andra ord kommer jag bara sänka mig framöver, jävla skit!

JAG VILL INTE PLUGGA MATTE FÖR I HELVETE!


   
Citera
Ämnesstartare

tror att högskoleprovet är till för att förstöra det lilla självförtroende man har kvar [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

tror att högskoleprovet är till för att förstöra det lilla självförtroende man har kvar

Börjar faktiskt tro detta.

Enligt studera.nu är det normalt att höja sig o,2 poäng andra gången, jag sänkte mig 0,3.... FML!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://hpguiden.se/


   
SvaraCitera
Bakric

Du kan alltid skryta med att du har högre poäng än prins daniel.
Räcker med att du skriver ditt namn rätt [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Enligt studera.nu är det normalt att höja sig o,2 poäng andra gången, jag sänkte mig 0,3.... FML!

it's like drugs, inget slår första gången


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibabe:

http://hpguiden.se/

TÄNKER INTE ANVÄNDA SÅDANA SIDOR NÄR MAN KAN HITTA BÄTTRE SIDOR SOM ÄR ICKEKOMMERSIELLA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

JAG VILL INTE PLUGGA MATTE FÖR I HELVETE!

Gör det. Jag fick mycket bättre resultat på mattedelen när jag faktiskt sysslade med matte någorlunda aktivt än när jag inte gjorde det, så det gör rätt stor skillnad.

mvh
anekdotisk bevisföring-katt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

it's like drugs, inget slår första gången

jÄFFLA BAJS! SKA FAN LÄSA IN HELA JÄVLA MATTE A NU BARA FÖR ATT VISA DE JÄVLARNA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

TÄNKER INTE ANVÄNDA SÅDANA SIDOR NÄR MAN KAN HITTA BÄTTRE SIDOR SOM ÄR ICKEKOMMERSIELLA.

...men som inte har i närheten av samma kvalitet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Gör det. Jag fick mycket bättre resultat på mattedelen när jag faktiskt sysslade med matte någorlunda aktivt än när jag inte gjorde det, så det gör rätt stor skillnad.

Problemet är bara att jag inte pluggat matte frivilligt på 5 år utan bara suttit och insupt det som sagts på lektioner, men jag får väl ta mig i kragen.

Förhoppningsvis kan jag läsa igenom åtminstone halva boken utan att somna :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibabe:

...men som inte har i närheten av samma kvalitet!

Betvivlar något oerhört.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Problemet är bara att jag inte pluggat matte frivilligt på 5 år utan bara suttit och insupt det som sagts på lektioner, men jag får väl ta mig i kragen.

Fast det är ju på matte a-nivå, så det är ju inte som om du missat så mycket nödvändigt. Eller, jag minns inte hur gammal du är, men ja. Hur gick det på mattedelen för dig sist?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Betvivlar något oerhört.

Kan iaf säga att de jag vet har använt sig av den här siten har fått väldigt bra resultat på sina prov! [smile] Var därför jag rekommenderade den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Fast det är ju på matte a-nivå, så det är ju inte som om du missat så mycket nödvändigt. Eller, jag minns inte hur gammal du är, men ja. Hur gick det på mattedelen för dig sist?

Enligt studera.nu så är det det, sist gick mattedelen dåligt, före det gick den väldigt bra. Jag har läst matte A och matte B.


   
SvaraCitera