Aviseringar
Rensa alla

Högskolor inom mitt behov


Om du prompt ska till högskolan för att ragga, se då för guds skull till att välja ett program med hyfsat jämn könsfördelning. Det finns inget mer pinsamt/tragiskt/creepy än 55 stycken king neckbeard som dreglar över de fem tjejerna i årskullen.


   
SvaraCitera

Bli frisör. Är helt ärlig.


   
SvaraCitera

Läs till ekonom eller jurist.


   
SvaraCitera

Doodlez:

Jag letar som bara den. Men det hör inte till min fråga här. Jag frågar ifall någon KÄNNER TILL en bra skola? Jag har inga kontakter irl jag kan fråga då jag är en av få som söker in mig på högskola nu. Därför vänder jag mig till er här på UM. Varför ska ni vara så dryga? Kommentera inte om du inte besvarar min fråga, snälla.Förlåt för mitt uppförande, men det är inte första gången jag på UM får massa dumma svar. Hur gamla är ni?

Jag försökte hjälpa dig vafan? Sedan är folk i regel dryga här det håller jag med om men satan med den kunskap jag hade som iofs var obefintlig försökte jag tänka lite åt dig och försöka vara hövlig men då ska det för bövelen uppskattas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Om du prompt ska till högskolan för att ragga, se då för guds skull till att välja ett program med hyfsat jämn könsfördelning. Det finns inget mer pinsamt/tragiskt/creepy än 55 stycken king neckbeard som dreglar över de fem tjejerna i årskullen.

Det är inte tänkt att jag ska ragga. Jag vill bara lära känna människor. Och det råkar då vara att jag har brist på tjejkontakter, så... [cute]

dazed:

Jag försökte hjälpa dig vafan? Sedan är folk i regel dryga här det håller jag med om men satan med den kunskap jag hade som iofs var obefintlig försökte jag tänka lite åt dig och försöka vara hövlig men då ska det för bövelen uppskattas.

Ursäkta, men det var inte specifikt mot dig, utan de ovanstående som gillar att skriva i caps och gå allmänt off-topic. Jag uppskattar din hjälp! Men som sagt, har letat som bara den. Behöver hjälp från människor utanför min väncirkel och som kanske har erfarenhet av högskolan sedan tidigare, eller i nuvarande läge [cheers]


   
SvaraCitera

Du kan ju ragga utanför skolan annars. Du kanske kan träffa människor utanför din egna klass? Om jag bara umgicks med gamla unixskägg hade jag nog avlidit eller blitt ett själv.


   
SvaraCitera
KSENIA

lärarprogrammet...................


   
SvaraCitera

Gå med i en kör istället.


   
SvaraCitera

Gå det du vill! Att välja något man egentligen inte vill gå bara för att få ragga är ju bara heldumt. Hamnar du i en stad med hyfsat studentliv kan du ju alltid träffa folk genom det, som inte går i din klass. Annars är det väl bara att börja med något på fritiden - engagera dig i någon organisation eller ett parti, gå en kvällskurs eller något.


   
SvaraCitera

Doodlez:

Det är inte tänkt att jag ska ragga. Jag vill bara lära känna människor. Och det råkar då vara att jag har brist på tjejkontakter, så...

Om du inte tänker ragga, vilken roll spelar då könet på dina kurskamrater? Jag hoppas du inser att från en tjejs på killdominerad utbildning perspektiv så är det noll skillnad på "HEJ DU GILLAR DIGITAL MEDIA SKA VI KNULLA" och "OMG EN TJEJ VILL DU VARA MIN VÄN". Lägg ned tanken. Seriöst.


   
SvaraCitera