Aviseringar
Rensa alla

Högsta vinst?


Ämnesstartare

Nå, har ni haft någon tur i spel?
Berätta gärna vad det mesta/högsta är som ni har vunnit.

1000,- på guldfynd på Sesam som gick på TV4 en gång.

Det är allt jag kan skryta med. Sedan massa småpriser som DVD-filmer och biobiljetter och annat smått och gott.


   
Citera
Ämnesetiketter

Själv har jag inte vunnit någonting, däremot har en släkting till mig varit med i bingolotto och spelat på stora hjulet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vinner jämt på chokladhjul.


   
SvaraCitera

100 000kr 1996 🙂
På en Triss!


   
SvaraCitera

morsan vann fan en bil på bingolotto för några år sen! [y]

personligen har jag inte vunnit så mycket - inte spelat så mycket heller å andra sidan... 93 kronor på stryktipset - hade ingen aning om vad jag gjorde men tydligen gick det bra. och ett geek-headset på jobbet :s sen är det bara småvinster, typ ny lott på trisslotter o så :s


   
SvaraCitera

500 :-

kanske
eller
nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Limefruit:

morsan vann fan en bil på bingolotto för några år sen! [y]

Typ, när man ringer från tele2 så kom man fram, när man ringer från gamla telia så kom man aldrig fram.

Då dom hörde att jag hade blatte röst så stängde dom luren på mig, när jag ändå hade köpt typ 100 bingo-lotter under hela det året så kunde dom la fan ge mig ett pris istället för att stänga luren i ansiktet på mig,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fått 7 rätt på trav, 102 000 kronor..
vunnit högsta vinsten på chokladhjul typ fyra gånger (samma nummer, samma ställe)
[smile]


   
SvaraCitera

typ 100 kr på en trisslott. Eller hm... om det gills så var vi med i en t'vling som typ köpcentrat i stan anordnade och så vann jag/min familj 1000 kr i valfri affär. På utslagsfrågan skulle man gissa kilo på en bil + fyra passagerare och tyvärr var vi 4 kg ifrån rätt svar XD. Ettan vann då bilen. Jag har funderat på hur långt ifrån de var ^^

Men jag vinner typ aldrig på chokladhjul och sådär, tyvärr : (


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske 100 kr, vinner aldrig ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

5326 kronor på Supertoto, en variant av stryktipset på Internet..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Några enstaka hundralappar på lången emellanåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

500 spänn på enarmad bandit typ ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Första gången när jag skulle spela på en enarmadbandit och var typ 5 år, så vann jag 1000:- Det ni! (iofs är det ju det största jag någonsin vunnit..)


   
SvaraCitera

runt 700 på poker.


   
SvaraCitera