Aviseringar
Rensa alla

Höll på att dö i veckan


Ämnesstartare

Mitt hjärta orkar ej med mitt leverne + medicinering så fick ligga i lite mer än ett dygn på hjärtintensiven/MAVA för att de skulle ha koll på mig. Var sedan inne på akuten igen något dygn senare, men då på psykiatrin/beroende. Tyck synd om mig.


   
Citera

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy. 🙁 Vad är det för medicin du tar som påfrestar hjärtat så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

silver judas: I dag, 23:05

AwhHjärta

Schism: Fy. 🙁 Vad är det för medicin du tar som påfrestar hjärtat så?

Äter lyrica, venlafaxin + benso och missbrukar en del, har dock pressat mina läkare att höja venlafaxinen för mycket efter som att jag blir smal av den. Så missbruk + att äta mat var tredje dag (p.g.a. venlafaxinen dödar hunger) tar lite för hårt på mig.


   
SvaraCitera

att få problem med hjärtat är fruktansvärt obehagligt, been there done that. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så bara de senaste månaderna har jag legat inlagd på bensoutrappning i tre veckor, men efter att jag slutade med att ta benso regelbundet på laglig väg så har jag varit inlagd för tre självmordsförsök under den senaste månaden, innan dess aldrig någonsin. Så det jag har missbrukat nu är ju alkohol och benso, men har inte ens tagit 1/3 av den dosen benso jag gick på lagligt INNAN, så har lite svårt att kalla det för missbruk, inte ens polisen som hämtade mig i förrgår valde att göra en utredning för narkotikabrott trots at jag är dömd för narkotikabrott på tyngre droger för några år sedan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

silver judas: att få problem med hjärtat är fruktansvärt obehagligt, been there done that.

Mmade typ 170 i puls under en massa timmar, blåste nästan 2,0 men kunde ändå själv sätta kanylen när de skulle ta mitt blodprov helt perfekt, sköterskan frågade om jag jobbade inom vården. *stolt* Låter ingen annan pilla i mina vener.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: Så missbruk + att äta mat var tredje dag (p.g.a. venlafaxinen dödar hunger) tar lite för hårt på mig.

Känns inte som att du ska ta medicin som reglerar noradrenalin (det ökar blodtrycket, håller en vaken/uppvarvad m.m.) på det vis SNRI-preparat gör. Jag var i princip aldrig hungrig när jag använde Mirtazapin (liknande) för ett år sen, kunde gå utan mat och sömn i ett dygn och ändå uppleva mig fullt kapabel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade jag inte varit i en lastbil hade jag nog varit död med idag Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: Känns inte som att du ska ta medicin som reglerar noradrenalin

Grejen är att jag har fan ALDRIG mått så jääävla bra som jag gjort nu när jag går på venlafaxin NÄR JAG MÅR BRA, men mina dippar är djupare än innan. Dipparna skulle dock kunna regleras med xanor efter som att jag har psykotiska perioder när jag är depressiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uh jobbigt 🙁 
 massa styrkekramarrrHjärtaHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent: uh jobbigt 🙁
massa styrkekramarrrHjärtaHjärta

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler: psykotiska perioder

Hur yttrar sig dessa?

Jag mår reko med SSRI, avtrubbad och lugn, lagom dement.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: Hur yttrar sig dessa?

Paranoia mest, har väl någon form av drogutlöst shizofreni.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kidz, don't do drugz osv

Bra att du e vid liiiiv :)) 


   
SvaraCitera