Aviseringar
Rensa alla

Hör bättre på ena örat


Ämnesstartare

Är det någon mer än jag som hör bättre på ena örat en på det andra. Jag upplever att jag hör bättre på höger öra. Vilket kan vara väldigt frustrerande ibland. Te.x om man lyssnar på musik med lurar. Då är musiken liksom ojämn. Brukar ofta lyssna på musik med det högsta som går på datorn. Kanske kan ha orsakat detta.. [crazy]


   
Citera
Ämnesetiketter

Gå till örondoktor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gå till örondoktor

Nesh..


   
SvaraCitera

mmh blir så för mig också ibland om jag har hår som ligger över ena örat, så jag tänker typ "fando har mina hörlurar börjat gå sönder igen?![mad][cry]" sen viftar jag bort håret så låter det lika högt igen[blush] så ah prova att vifta bort håret!!!

f.ö så tycker jag att det är sämst att det nästan aldrig finns vettiga equalizers längre, isf brukar det finnas ett reglage som heter "balance" där man kan ställa in så att det låter lite högre i ena hörluren[cute]. i ipod finns det inget sånt, men i android och IOS kanske det går att ladda ner någon applikation för det, men har inte kollat.


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

så ah prova att vifta bort håret!!!

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]

vet nu vad du ska söka till i höst - läkarlinjen, det måste bli en öronläkare av dig. näst efter muminolog


   
SvaraCitera

isola:

vet nu vad du ska söka till i höst - läkarlinjen, det måste bli en öronläkare av dig. näst efter muminolog

haha satt precis och funderade på läkare!! men vill inte sitta och klämma gnälliga tanter på låren hela dagarna, tror det är sjukt jobbigt egentligen[sad]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

haha satt precis och funderade på läkare!! men vill inte sitta och klämma gnälliga tanter på låren hela dagarna, tror det är sjukt jobbigt egentligen[sad]

men bra pengar! så slipper vi råna en bank för att bo i ett slott


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

så ah prova att vifta bort håret!!!

[crazy][crazy]


   
SvaraCitera

så generell lösning[blush]


   
SvaraCitera

ah d är normalt att ha olika hörsel på olika öron
fast om du hör dåligt på ett öra kan det vara bra att kolla upp


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

men vill inte sitta och klämma gnälliga tanter på låren hela dagarna, tror det är sjukt jobbigt egentligen

Tänk då när du måste pilla tjocka fula tanter i ändtarmen. Du som knappt verkar kunna klappa en ful katt.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Tänk då när du måste pilla tjocka fula tanter i ändtarmen. Du som knappt verkar kunna klappa en ful katt.

haha ah men har inget emot katter. äckliga hundar dock[cry] ush[sad]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

haha ah men har inget emot katter. äckliga hundar dock ush

Hundar är inte äckligare än katter.

Eller ok då men de är najzare.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Eller ok då men de är najzare.

[sad]
Image
Image


   
SvaraCitera

har du provat att tvätta öronen? 😀
/MVH mormor


   
SvaraCitera