Aviseringar
Rensa alla

Hör upp, alla ni skitsnackare där ute.


Ämnesstartare

Åh, jag blir så fruktansvärt irriterad på människor ibland.
Jag åkte buss med en kille förut som jag var lite smått intresserad av (men efter denna upplevelse kan jag säga att det gick över).
Då går det på en tant på bussen som jobbar på Hemköpet inne i stan och han fnissar genast till.
Min tjejkompis väser då "Det är snéansiktet!"
Sen sitter de och flabbar och försöker imitera henne. Jag blev så jävla frustrerad.
Som om hon har bestämt att hon skulle se ut sådär? Hur kan man trycka ner folk pga hur de ser ut (det ska jag förresten besvara åt er, det är för att människor i grund och botten är onda)?
Fula människor valde att vara fula precis lika lite som ni snygga människor valde att vara snygga. Ni hade bara tur om ni har ett fint yttre.
Försök visa lite respekt, är det så mycket begärt? Även om man nu råkar se ut som en häst i ansiktet?

Varför finns det så många människor som inte kan leva sina liv utan att trycka ner andra? Hur kan man känna sig bättre av att trycka ner andra? Jag förstår inte logiken, borde de inte känna dåligt samvete snarare? Nej, de skrattar istället! På bekostnaden av någon annan.

PS. Jag hoppas att alla ni vackra, ytliga, skitsnackare där ute råkar ut för hemska olyckor och för alltid kommer få era ansikten vanställda till oigenkännlighet. Det vore en rättvis återspegling av eran insida. Då kommer era vänner inte tycka om er längre.

ElephantMan460.jpg


   
Citera

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kogepan:

Då kommer era vänner inte tycka om er längre.

Då är det inte äkta vänner.[smile]
Tur då att man har ett fejs som redan är vanställdt. Då har jag längre ingenting att förlora. Dethär var bra läsning. Ny känner jag min aningen lyckligare än innan.

Tack


   
SvaraCitera

[mad][mad][mad][zzz][party] ... [no-no][mad]

[blush]
[tired][tard][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Då är det inte äkta vänner.[smile]

Nej, men säg vad som är äkta med såna idioter... Helst av allt skulle jag vilja vara en enkel medelmåtta med medelmåttiga vänner.
Inget illa om alla divor, det är inte deras fel på sätt och vis. Jag menar.. vem skulle inte bli arrogant av att dag in och dag ut få höra hur snygg man är?
Men de borde få en eller två lektion i människors lika värde också, de asen..


   
SvaraCitera

människor är duktiga på att ta saker o ting förgivet.
Vi (vissa idioter till människor) är så duktiga på att ta saker o ting (att vara frisk) förgivet. Det roliga inträffar när du plötsligt blir sjuk en dag, du får verkligen känna på hur det känns att vara sjuk, svag och "annorlunda". Vid det tillfället mår du dåligt och är ledsen för att du är så sjuk . det är först vid sjukdom el dylikt man verkligen förstår hur lyckligt lottad man är över att vara frisk.

Mongo kompisar har du iallafall. . Hälla lite syra på ytliga människor hade inte varit fel . [y]


   
SvaraCitera

[tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired]
[tired][love][tired][tired][tired][tired][love][love][love][love][tired][love][tired][tired][tired][tired]
[tired][love][tired][tired][tired][tired][love][tired][tired][love][tired][love][tired][tired][tired][tired]
[tired][love][tired][tired][tired][tired][love][tired][tired][love][tired][love][tired][tired][tired][tired]
[tired][love][tired][tired][tired][tired][love][tired][tired][love][tired][love][tired][tired][tired][tired]
[tired][love][tired][tired][tired][tired][love][tired][tired][love][tired][love][tired][tired][tired][tired]
[tired][love][tired][tired][tired][tired][love][tired][tired][love][tired][love][tired][tired][tired][tired]
[tired][love][love][love][love][tired][love][love][love][love][tired][love][love][love][love][tired]
[tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired]

Jag gjorde den själv. Bara för dig. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vattuman:

det är först vid sjukdom el dylikt man verkligen förstår hur lyckligt lottad man är över att vara frisk.

Sant, så är det ju med det mesta när det gäller oss människor. Att vi inte uppskattar det vi har innan det är aningen för sent.


   
SvaraCitera

Håller helt med dig om det inlägg


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera