Forumet - Hörde av mig 45 min för sent

Hörde av mig 45 min för sent

190 0 34
Min partner är väldigt svartsjuk av sig.. och jag skulle gå ut med mina vänenr på krogen. Sa att jag skulle höra av mig en tid men hade så mycket kul då o så och glömde tiden lite så 45 efter avtalad tid hörde han av sig och var rätt sur..

Han säger att det är respektlöst gjort av mig.. han tycker att jag ska hålla det jag sagt på pricken typ.. eftersom han är så svartsjuk.

Vare dåligt gjort av mig?

Kommentarer?

Spana också in:

Hando:

Glömmer man så glömmer man, inget mer med det likssom.

så man har inget ansvar att komma ihåg det man säger två timmar innan när det handlar om en svartsjuk person som blir nojig då? (det är det han säger nämligen)..

alltså att den som inte är svartsjuk får anstränga sig extra för att hålla det den säger o sånt för att den svartsjuka itne ska bli mer svartsjuk...
tweegy:

alltså att den som inte är svartsjuk får anstränga sig extra för att hålla det den säger o sånt för att den svartsjuka itne ska bli mer svartsjuk...

Varför är snubben/snubban så svartsjuk av sig? Låter ohälsosamt, trångsynt och onödigt. Ansvar och ansvar, det var väl trist att du glömde höra av dig men han/hon är väl inte 10 jäkla år heller. Be honom/henne växa upp.

Edit: Han/hon osv.