Aviseringar
Rensa alla

Hörlurar


Ämnesstartare

ska köpa ett par hörlurar. har länge tänk att köpa beats solo, testade dem i butik och tyckte devar mycket snygga och hade bra ljud.
har läst lite svenska kommentarer om dem och de får ingen bra kritik, tvärt om på engelska sajter. Varför har alla i Sverige något emot dem? ja förstår inte.

Finns det några hörlurar där ute som är minst lika snygga som beats fast med bättre/lika bra ljud runt 1.000 kr?
tack


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

AKG:s olika modeller är jävligt prisvärda


   
SvaraCitera
höna

mina är fett bra men det står inget märke på dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm, tror de flesta prioriterar komfort, kvalitet & pris.

Formpassning, hur vida bra de sitter runt ditt huvud, att de är bekväma för dina öron, att du ej får ont efter några timmar o.s.v. Har ägt pissiga lurar som orsakar smärta då de ej har passat mina öron perfekt..

Detta är ju svårt att få någon uppfattningen om då du testar dem i butik, det är la inte som om du står där och väntar flera timmar liksom!? [crazy]

Kvalitet, ljudkvalité, även livslängd.. Här kan det vara bra att kika på recensioner o.s.v. Som privatpersoner har gjort men också företag på nätet.

När det kommer till pris är det givetvis upp till var och en, vad du kan tänka lägga ut på dem, prestanda per krona, o.s.v.


   
SvaraCitera
Paseo

jag köper alltid hönor för utseendets skull, har ett par superfina rosa nu med hello kitty på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orka hänga här och trolla omkring ist för att hjälpa de som ber om hjälp. ungdomar.se måste vara en av de sämsta communityna på den delen [n]

Budolicious:

tack jag ska kika på dem men de är väl mer för studiobruk och snygga kan jag inte påstå att dem är.

S3ON:

har du tips på några specifika? Det är ju en chansning man gör när man köper som du säger men skulle vara trevligt att ha ett par att jämföra mellan 😛


   
SvaraCitera
Paseo

jag trollade inte [sad][sad][sad]
(antar att du menade mig eftersom jag råkat skriva hönor ist för hörlurar [rolleyes])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymajag:

tack jag ska kika på dem men de är väl mer för studiobruk och snygga kan jag inte påstå att dem är.

Njae, de är mer för vanligt bruk.
Dessa har jag; http://www.testfreaks.se/horlurar-headsets/akg-k-518-dj/.
utseendet är la en smaksak, men jag personlig väljer dessa före beats utseende alla dagar i veckan.


   
SvaraCitera
höna

Paseo:

hönor

???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beyerdynamic dt990 mycket bättre ljud än beats fast iofs fett fula och stora


   
SvaraCitera
Paseo

höna:

???

jag vet jag är trött råkade skriva fel [sad][sad][sad]
menar hörlurar


   
SvaraCitera
höna

Paseo:

jag vet jag är trött råkade skriva fel
menar hörlurar

haha tss[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymajag:

har du tips på några specifika?

Det finns gott om användningsområden, du måste vara lite mer specifik, vad skall du främst använda lurarna till?


   
SvaraCitera
Paseo

höna:

haha tss

ingen tror mig, kommer brännas på bål nu [cry]
ums nya stora troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det finns gott om användningsområden, du måste vara lite mer specifik, vad skall du främst använda lurarna till?

Tänkte mig antingen ett par som jag använder både hemma och ute och då måste dem vara snygga,ha bra ljud och komfort. eller ett par som jag endast använder på hemmaplan isnf gäller bra ljud och komfort.

ska använda dem till att lyssna på musik och inte producera 😛

Burger:

beyerdynamic dt990

de va vääldigt stora [tard]

Budolicious:

Hur är ljduet på dem jämfört med beats solo? Läcker dem?. Kanske är ngt att kika på


   
SvaraCitera