Aviseringar
Rensa alla

hörlurar =C


Ämnesstartare

varför går de sönder så lätt?[sad] har redan förstört två stycken denna månaden, och råkade nu rycka loss ena hörluren på de enda jag har kvar närjag sträckte på mig[cry]


   
Citera

har förstört

1 par hörlurar i hela mitt liv
el möjligtvis 2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har haft mina i 2,5 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

har förstört

1 par hörlurar i hela mitt liv
el möjligtvis 2

Buddah:

Har haft mina i 2,5 år.

hur lyckas ni?![cry]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

hur lyckas ni?![cry]

hur lyckas du??[shake]

kom på att mitt andra par som jag "förstört" egentligen funkar prima, bara att gummiskyddsgrejen har trillat av, så egentligen har jag bara förstört 1 par[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

hur lyckas ni?![cry]

Har mina på huvudet sittandes vid datorn, finns ingen risk att de går sönder ;d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hur lyckas du??[shake]

de som jag tog sönder nu så höll jag en i varje hand för att jag precis tog ut dom, så råkade jag känna för att sträcka på mig[blush](fråga inte hur det gick till i detalj)

de som följde med min ipod vet jag inte hur de gick sönder=< eller de är fortfarandehela, men det hat blivit succesivt lägre och lägre ljud i dom hela tiden, så nu hör jag typ ingenting även om jag har på högsta[sad]

sen har jag kört över ett par med min stol också[blush](detta är ett väldigt vanligt öde för mina hörlurar)


   
SvaraCitera

farbror gugge:

så råkade jag känna för att sträcka på mig[blush]

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

[bigsmile]

inte kuuuul, nu har jag inga hörlurar alls till min ipod[cry]


   
SvaraCitera

Var inte så klantig bara [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Var inte så klantig bara [wink]

inte mitt fel[cry]


   
SvaraCitera

Spara bara kvittot så får du ett par nya gratis? Det är ju garanti i 3 månader. Jag har fått nya snäckor på löpande band utan att betala ett öre på det viset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Spara bara kvittot så får du ett par nya gratis? Det är ju garanti i 3 månader. Jag har fått nya snäckor på löpande band utan att betala ett öre på det viset.

huh? är det? även om man tagit sönder dom själv?:C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har nog förstört 4-5 hörlurar under en period av 2 år 🙁 Kanske inte jättemycket när man tänker efter. Menar sånna där in-ear hörlurar som ja har till min musik : >


   
SvaraCitera

farbror gugge:

huh? är det? även om man tagit sönder dom själv?:C

Det behöver inte dom veta?

Jag har aldrig haft sönder mina själva men råkar du paja en av högtalarna i lurarna så säger du bara att den plötsligt slutade fungera.


   
SvaraCitera