Aviseringar
Rensa alla

Hörlurar med grym isolering för träning?


Ämnesstartare

Tjena! Jag undrar om någon här vet några bra in-ear hörlurar med sjuukt grym isolering och ljud? jag gymmar också så jag vill att de ska vara träningsanpassade också! har kollat mycket på Monster iSport Victory hörlurarna men undrar om det finns någon som vet bättre hörlurar (kanske billigare också) 🙂


   
Citera

Hatar in-ear hörlurar så har inget att rekommendera. Själv kör jag blåtands lurar hur jävla skönt som helst o slippa sladd osv 


   
SvaraCitera
Kudhos

Tränar med vanliga gamla vita iphone lurar.

GEN-APL-HNDFREEE.jpg

De är inte de bästa, men hur petiga ska man vara när det kommer till träningen? Lyssnar inte på musiken för att njuta precis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Hatar in-ear hörlurar så har inget att rekommendera. Själv kör jag blåtands lurar hur jävla skönt som helst o slippa sladd osv 

Okej, ska checka dem 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Tränar med vanliga gamla vita iphone lurar.

GEN-APL-HNDFREEE.jpg

De är inte de bästa, men hur petiga ska man vara när det kommer till träningen? Lyssnar inte på musiken för att njuta precis.

Använder precis likadana, faller ofta från öronen, hur osköna som helst. Sitter i bussen på väg hem från gymmet och lyssnar med de här hörlurarna, hör precis allt omkring mig :p


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Använder de jag fick med S4:an och ett pannband så sitter det som en smäck! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Använder de jag fick med S4:an och ett pannband så sitter det som en smäck! Glad

hade också ett par sådana, slutade funka efter ca 3 månader utan anledning :/


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

   
SvaraCitera