Aviseringar
Rensa alla

Hörlurar som hör dig hög - lagligt.


Ämnesstartare

Nervana avslöjade för några månader sedan att de håller på att utveckla ett par hörlurar, som får dig att känna dig hög.....Lagligt!

Det funkar så att, i takt med musiken, så skickar hörlurarna ut en svag elektrisk signal, som ska stimulera en viss nerv i hörselkanalen, som då kommer att skicka ut ett överflöd av dopamin, ett ämne som gör en glad och avslappnad, och ja, man känner sig hög. På riktigt.

De kommer kosta $289, så ungefär 2500 svenska kronor, vilket jag själv tycker verkar helt rimligt, men de skulle gärna få vara lite billigare...Rullar ögonen

Så kommer ni köpa dem?
Känns det onödigt?
Är det för dyrt?
Kommer det inte funka?

Diskutera!

Glömde säga... De går att förbeställa idagBlinkCool

Länk till utvecklarnas hemsida:  http://experiencenervana.com

Länk till m3:s svenska artikel om det:  http://m3.idg.se/2.1022/1.650889/ovantade-affarsiden--har-ar-horlurarna-som-gor-dig-hog


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Fyndigt namn på företaget. 

Hoppas de är börsnoterade. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Fyndigt namn på företaget. 

Hoppas de är börsnoterade. 

Lyckas du köpa aktier nu så blir du rik, då det nästan helt klart kommer gå upp när hörlurarna börjar säjas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Lyckas du köpa aktier nu så blir du rik, då det nästan helt klart kommer gå upp när hörlurarna börjar säjas.

Haha så självklart är det inte. Och alla investerare blir inte rika bara för att en aktie går upp. :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ne men det går väl troligtvis upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske. Eller så föredrar människor att knarka. 


   
SvaraCitera
penja

Höglurar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Haha så självklart är det inte. Och alla investerare blir inte rika bara för att en aktie går upp. :p

Nej det är klart, du måste ha investerat i mycket, och sälja dem när de är värda mycket, då tjänar du, om du får det sålt.

Nej inte självklart, men mycket troligt, om det här är så bra som de säger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska testa den först om jag nu skulle villja köpa den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
Ska testa den först om jag nu skulle villja köpa den

Den var "inte rekommenderad för folk under 18 år" Men det är ju inte droger heller, så whatever.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*Länk till där de skriver mer om den*

https://www.indiegogo.com/projects/nervana-changing-the-way-you-feel-music#/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Den var "inte rekommenderad för folk under 18 år" Men det är ju inte droger heller, så whatever.

ja "rekomenderat" skiter i deras rekomendationer x))


   
SvaraCitera

har en tendens att göra sönder mina lurar rätt så snabbt så jag vet inte om jag är bered på att kasta 2500 kr i sjön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

ja "rekomenderat" skiter i deras rekomendationer x))

Funderar du seriöst på att köpa dem?, De börjar skickas ut i augusti, alltså nästa månad:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Funderar du seriöst på att köpa dem?, De börjar skickas ut i augusti, alltså nästa månad:)

näe, lägger häldre mina pengar på kul saker lel


   
SvaraCitera