Aviseringar
Rensa alla

Hört att tjej är intresserad, svårt att finna kontakt


Ämnesstartare

Min mor jobbar på en skola, en privatskola. Där en tjej pratat en del om mig i banor som liknar kär ner i tårna.

Jag lade till henne på facebook, då det såg som ett sätt att ta kontakt bortsett från att på något mystiskt sätt ta reda på telefonnummer och ringa upp som en jävla stalker...

Hon vill dock inte acceptera, inloggad var hon uppenbarligen då hon skrivit en kommentar för bara någon minut sedan...

Hur skall jag gå tillväga? Vill bara inte ge intrycket att jag är en stalker..


   
Citera
Ämnesstartare

Nej fan, jag skiter i henne. Jag har fan inte en jävla aning om vem detta är... Antingen gör hon detta på skoj, eller så känner hon verkligen mig på något mystiskt sätt.

Släng tråden.


   
SvaraCitera
Vippen

HAHA


   
SvaraCitera
Vippen

Nej men seriöst, verkar spännande [no-no]


   
SvaraCitera

skriv till henne da
eller så överdriver din mamma eller har missuppfattat


   
SvaraCitera

Hahaha skicka ett meddelande till henne på fejjan [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En aning komiskt kanske det är... Hon hade tydligen påstått att hon skulle minsann på dejt i helgen som hon sade till min mor... Vilket nu bevisar att hon säkert sitter just nu och garvar röven av sig.


   
SvaraCitera
Vippen

[sad]


   
SvaraCitera

Dmså din mamma pratar med dig om sina elever?
Coolt, trodde inte lärare fick sånt


   
SvaraCitera

men alltså varför går din mamma hem och skvallrar om sina elever???
ok att detta inte är ngt farligt skvaller, men hon kanske sade det i förtroende till henne.


   
SvaraCitera
Vippen

isola:

men alltså varför går din mamma hem och skvallrar om sina elever???ok att detta inte är ngt farligt skvaller, men hon kanske sade det i förtroende till henne.

Ja just det.

Hon kanske blev chockad/generad när hon upptäckte att du lagt till henne på facebook, vilket innebar att din mamma berättat vad hon sa = pinsamt om man inte ville det.


   
SvaraCitera