Aviseringar
Rensa alla

home defence


Åtta

Image

Under hallmattan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KrilleR:

En avsågad hagelbrakare är grejer det.

en gammal gubbe min farsa känner har en vapen affär och när det blev mycket inbrott och så i trakten där han bor så tog han ett begagnat
hagelgevär (sida vid sida) sågade av det och hade under disken i affären

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Under hallmattan.

får man passa sig när man är morgon trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gräver ner IED:s runt om huset.. garanterat inbrottssäkert.


   
SvaraCitera
Åtta

Chryseus:

Jag gräver ner IED:s runt om huset.. garanterat inbrottssäkert.

Framförallt så blir det säkert från Jehovas Vittnen. Det var lite så jag tänkte. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Framförallt så blir det säkert från Jehovas Vittnen. Det var lite så jag tänkte. [y]

Good point! Jag lägger till irriterande små majblommeförsäljare till listan! Och polska konstförsäljare.


   
SvaraCitera
Åtta

Chryseus:

Jag lägger till irriterande små majblommeförsäljare till listan! Och polska konstförsäljare.

Glöm inte polacker som säljer skinnjackor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Glöm inte polacker som säljer skinnjackor!

Aldrig råkat ut för[surprised] Hade de med sig lagret med olika storlekar i en skåpbil eller?[bigsmile]


   
SvaraCitera
Åtta

Chryseus:

Hade de med sig lagret med olika storlekar i en skåpbil eller?

Heh. Nej. Han hade en liten golf-liknande bil där baksätet var belamrat av skinnjackor av olika de slag. Han fimpade en cigarett på en utav jackorna. Det tyckte jag var lite onödigt. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tradet:

Glock 18 är ingen smidig pistol, den är stor och mahgasinet tar slut på <2 sek.

du kan inte ha skjutit eller ens hanterat en Glock 18.
Den har exakt på pricken samma yttermått som en Glock 17, och glock 17 är supersmidig, iaf för mig.. kanske inte för en liten brud.

enda skillnaden mellan g17 och g18 är omställaren på manteln mellan enkelskott och automat.

gällande 2 sekunder så är det klockrent på nära håll. man börjar med att sikta ner i backen, så stegrar sig pistolen automatiskt, helt plötsligt har man satt 25+ kulor i killen mend början från skrevet upp till huvudet 🙂

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

tradet:

Det är ju ganska ljudligt att göra mantelrörelse.

gjort en långsam mantelrörelse nån gång? går utmärkt och låter nästan ingenting.

hur hade du tänkt göra med övriga pistoler då? ska du ha en kula i loppet på dem hela tiden och bara säkringen i eller?
då kan du ju lika gärna ha en kula i loppet på glocken också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte, något som inte dödar men ändå sänker motståndaren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ elpistol


   
SvaraCitera
sincan

Image


   
SvaraCitera

Åtta:

Glöm inte polacker som säljer skinnjackor!

Glöm ej utvecklingsstörda flickor som ringer på dörren klockan nio på morgonen och frågar om du har pant!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min farsa äger en 357 magnum den kan du ladde 38 special i
jävlig kul att skjuta med sen köpte farsan ett pumphagel för ett par år sen med den är rolig farsan brukar ta med mig ut och så skjuter vi med hela vapen arsenalen vi har vilket består av

9,3 57 (jaktgevär)
6,5x55 (jaktgevär)
marlin pumphagel (jaktgevär)
22 long (jakt och övnings gevär)
22 long pistol(tävlings pistol)
357 magnum(tävlings pistol)
30,06(jaktgevär)
hungaria 900E över och under (jaktgevär)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske lite sent men iallafall..
citron +5

annars

Image


   
SvaraCitera