Aviseringar
Rensa alla

Homo?


Ämnesstartare

Okej, jag ska försöka förklara min situation. Jag har alltid varit intresserad av tjejer även om jag någon gång lekt med tanken av att gilla killar. Jag har aldrig gillat killar på det sättet liksom, men nu kanske det är ändring på det?

I alla fall, jag har en kille i min klass, och jag och han har fått en allt bättre relation som kompisar det senaste året-halvåret. Vi har alltid kul tillsammans och jag blir glad av att vara med honom. Jag skulle nog kunna säga att han är en av mina närmsta kompisar, omtänksam, snäll osv.
Jag tror dock att mina känslor för honom har börjat gå lite längre än vänskap, alltså det känns inte som om jag är med en vanlig kompis när jag är med honom, det är liksom annorlunda.
Vet fan inte vad det är med mig riktigt, men undrar om jag gått och blivit bög eller vad har hänt?


   
Citera

Du har gått och fått en bästis[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du har gått och fått en bästis[smile]

Så kanske är fallet :P, vet inte varför men jag känner en extrem pinsamhet för tillfället 😀


   
SvaraCitera

Grappen:

Så kanske är fallet :P, vet inte varför men jag känner en extrem pinsamhet för tillfället 😀

Känn inte så, oroa dig inte.


   
SvaraCitera

Det är inte omöjligt


   
SvaraCitera

Grappen:

vad har hänt?

Snarare har du fått en riktig kompis, tråkigt nog ganska vanligt bland killar att vara så bögnojiga att de inte vågar ha riktiga kompisrelationer.

När du ligger vaken på nätterna och drömmer om att smeka hans hand kanske du kan börja oroa dig för att du är bög 😉


   
SvaraCitera

Vänta bara och se hur det blir så får du svaret.


   
SvaraCitera

AndyH:

När du ligger vaken på nätterna och drömmer om att smeka hans hand kanske du kan börja oroa dig för att du är bög 😉

aah fan det är knappt så, jag vill smeka alla mina bästisars händer.
tror mer på när man blir svartsjuk på killen eller/och vill kunna tillfredställa honom sexuellt, eller tja i alla fall står ut med tanken


   
SvaraCitera

Grappen:

Vet fan inte vad det är med mig riktigt, men undrar om jag gått och blivit bög eller vad har hänt?

äsch oroa dig inte över det. det enda du behöver oroa dig över är vem som är giver och vem som är receiver


   
SvaraCitera

isola:

Du har gått och fått en bästis

"bästis" så sött lol... f12? [bigsmile]

Grappen:

Vet fan inte vad det är med mig riktigt, men undrar om jag gått och blivit bög eller vad har hänt?

Du e bög.


   
SvaraCitera

ADRENALIN:

"bästis" så sött lol... f12? [bigsmile]

Ah[cute]


   
SvaraCitera

ska vi byta liv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

ska vi byta liv?

Vadårå?


   
SvaraCitera