Aviseringar
Rensa alla

Homosexualitet är fel - vetenskapligt bevisat (igen)

Ämnesstartare

Jag skapade en tråd förut som bevisade (matematiskt) att homosexualitet är fel. Det är även etiskt fel eftersom det skadar människor.

Nu är det så att det finns ännu ett bevis som funnits av Chibuihem Amalaha.

Det matematiska beviset:

In mathematics which is another core area of science, I used what is called the principle of commutativity and idepotency. Commutativity in mathematics is simply the arrangement of numbers or arrangement of letters in which the way you arrange them don’t matter. For example, if you say A + B in mathematics you are going to have B + A. For example, if I say two plus three it will give five. If I start from three, I say three plus two it also give you five showing that two plus three and three plus two are commutative because they gave the same results. That shows that A + B will give you B + A, you see that there is a change. In A + B, A started the journey while in B + A, B started the journey. If we use A as a man and use B as a woman we are going to have B + A that is woman and man showing that there is a reaction. A + B reacted, they interchanged and gave us B + A showing that commutativity obeys that a man should not marry a man and a woman should not marry a woman. If you use idempotency, it’s a reaction in mathematics where A + A = A. Actually in abstract algebra, A + A =2A but we are less concerned with the numerical value two. We are more less concerned with the symbols A, you find out that A + A will give you A showing that the whole thing goes unchanged. It didn’t change unlike commutativity A + B give B + A there is a change. A started the journey in commutativity and A + B gave us B + A and B started the journey after the equality sign. But in the case of idempotency A + A will give you A showing that it goes unreacted. You started with A and you meet A ,the final result is A. Showing that a man meeting a man A + A will produce a man there is no reaction, it goes unreacted and in chemical engineering you have to send the material back to the reactor for the action to be carried out again showing that it goes unreacted. That is how mathematics has shown that gay marriage is wrong because commutativity proves that gay marriage is wrong. Idempotency also proves that gay marriage is wrong. So these are the principles I have used to prove gay marriage wrong in physics, chemistry, biology, mathematics and by the grace of God I am the only one that has proved this in the whole world.

KÄLLA

http://www.thisdaylive.com/articles/science-of-gay-marriage/158265/

Citera
Ämnesstartare

SvaraCitera
Ämnesstartare

ÅH JAG BLIR SÅ ARG OCH LEDSEN FÖR ATT DU OCH MÄNNISKOR SOM DU EXISTERAR. Jag vill tycka att alla människor är fina varelser osv osv men seriöst VAD TÄNKER DU MED? åh blir så ledsen. sluta upp med det där. sexualitet kan inte vara rätt eller fel. det bara är. låt det vara.

SvaraCitera
Ämnesstartare

jackie-chan-wtf-meme.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret: sexualitet kan inte vara rätt eller fel. det bara är. låt det vara.

exakt! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret: ÅH JAG BLIR SÅ ARG OCH LEDSEN FÖR ATT DU OCH MÄNNISKOR SOM DU EXISTERAR. Jag vill tycka att alla människor är fina varelser osv osv men seriöst VAD TÄNKER DU MED? åh blir så ledsen. sluta upp med det där. sexualitet kan inte vara rätt eller fel. det bara är. låt det vara

Det är ett troll, lyckligtvis.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok. Med vetenskap menar du alltså att kalla två människor A, respektive B och använda abstrakt algebra för att bekfräfta sexualmoral? Tror inte du finner något erkänt stöd i detta. Vetenskap är dessutom inte bara att tillämpa matematik som "bevis" för någonting. Jag kan "bevisa" att jag är cool när jag har på mig solglasögon genom satsen:
A = Jag
B = solglasögon
AB = cool
A + B = AB

En ekvation är inte vetenskapsteori, bara ett redskap. Speciellt inte heller när när det gäller att subtrahera fram en etik (??) vilket du gör.
Positivism, hermeneutik, och pragmatism är exempel på vetenskapsteoretiska verktyg.

SvaraCitera
Ämnesstartare

PatrickKärlek är kemi inte matte ditt pucko , baah bara för Vetenskapen behöver skriva ner i en massa formler på papper så är det inte lika med sant i logiska  Verkligheten ! 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår ej vad de förlorar på att låta bögar vara.. kanske de är bögar själva, mmmm

SvaraCitera
Ämnesstartare

det är fint, inte fel

SvaraCitera
Ämnesstartare

"När någon säger att det är vetenskapligt bevisat, osäkrar jag min kuk." - Winston Churchill

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej nej nej!

Nigeria har redan bevisat, med hjälp av magneter, att homosexualitet är fel. Imorgon ska jag med hjälp av en saftflaska bevisa att jorden är platt och med hjälp av en katt bevisa att vattenånga är lila.

SvaraCitera

Well.. det var ju inte magneter iallafall.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol.... Sluta döma människor av deras sexualitet! Människor är människor och det spelar ingen roll om de gillar samma kön som de själva. Lämna dem i fred och skaffa dig ett eget liv att bry dig om. Dem stör inte dig så varför ska du störa dem! Dem har samma rättigheter som dig och om du har ett problem med det kan du flytta till ett land där det anses fel! Men nu bor du i Sverige och då får du leva med det! -.-

SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej en medalj-jävel på det eller

SvaraCitera