Aviseringar
Rensa alla

Homosexualitet - förbjudet


bertrimmarpåstjärt: Våldtäkt är ingen sexualitet såvitt jag vet. Sluta blanda in ojämförbara jämförelser.

Jag jämförde normalt med normalt. Det var du som drog in normalt. Nu har du trampat i din egen skit.


   
SvaraCitera

bertrimmarpåstjärt: Våldtäkt är ingen sexualitet såvitt jag vet. Sluta blanda in ojämförbara jämförelser.

Jag jämförde normalt med normalt. Det var du som drog in normalt. Nu har du trampat i din egen skit.


   
SvaraCitera

Z0dd:

Jag jämförde normalt med normalt. Det var du som drog in normalt. Nu har du trampat i din egen skit.

Jag jämförde normal SEXUALITET. Inte våldtäkter.

Kamma dig nu och så kommer du tillbaka med ett relevant argument.


   
SvaraCitera

bertrimmarpåstjärt: Jag jämförde normal SEXUALITET. Inte våldtäkter.

Du sa "det är normalt", vilket kan sägas om väldigt mycket annat. Det är ett icke-argument.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bertrimmarpåstjärt:

Eller hur.

För att det är normalt och hälsosamt. Tills vi vet exakt vad homosexualitet beror på så är det inte värt att bedriva propaganda som kan få ungdomar att bli bögar. Det har hänt fler än en gång att folk ändrar sexuell läggning under livets skede. Om det beror på samhällsmässiga påverkningar vet jag förstås inte, men någonting måste det ju bero på.

Att vara hälsosam har ingenting med läggningar att göra.
Gillar en snubbe kuk så ska han få göra det också. End of story.


   
SvaraCitera

Pegasus:

Att vara hälsosam har ingenting med läggningar att göra.
Gillar en snubbe kuk så ska han få göra det också. End of story.

Folk som har problem med det har nog mest problem med sig själva egentligen. Att ha en fobi för någonting naturligt kan inte vara lätt. Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Z0dd:

Du sa "det är normalt", vilket kan sägas om väldigt mycket annat. Det är ett icke-argument.

Vilket skitsnack! Glatt skålande

Det är normalt för en kille att gilla en tjej på ett sexuellt plan. Hela den här HBTQ-cirkusen är bara ett led i vänsterns försök att tvinga på alla sina ideal. Allt ska vara normalt, alla är lika vackra, alla är lika begåvade och liknande skitsnack som grundar sig i ideal snarare än i verklighet.

Pegasus:

Att vara hälsosam har ingenting med läggningar att göra.
Gillar en snubbe kuk så ska han få göra det också. End of story.

Klart det har. Om alla världens människor varit bögar hade det nog inte gått så bra för djuret människa. Så nej, det är inte hälsosamt.


   
SvaraCitera

bertrimmarpåstjärt: Vilket skitsnack!

Ingenting går in i ditt huvud.


   
SvaraCitera

nope. världen är hemsk.


   
SvaraCitera

Glad att det finns länder som anammar Herrens budskap. Tumme upp


   
SvaraCitera

bertrimmarpåstjärt:

Vilket skitsnack! Glatt skålande

Det är normalt för en kille att gilla en tjej på ett sexuellt plan. Hela den här HBTQ-cirkusen är bara ett led i vänsterns försök att tvinga på alla sina ideal. Allt ska vara normalt, alla är lika vackra, alla är lika begåvade och liknande skitsnack som grundar sig i ideal snarare än i verklighet.

Klart det har. Om alla världens människor varit bögar hade det nog inte gått så bra för djuret människa. Så nej, det är inte hälsosamt.

Översätter dina ord:
Homosexuella är inte lika mycket värda som heterosexuella.

Förstår inte vad homosexuella eller HBTQ människor gör för att du ska tycka illa om dem då dem inte skadar dig för fem öre.

Men å andra sidan, vad kan man förvänta sig av en högerextremist som ligger gömd i sitt eget ego?

Stackars dig som måste leva i ett samhälle med människor som attraheras av samma kön, inte vill identifiera sig som något kön och vill byta kön! Stackars dig som leker offer och skiter i hur dem har det, stackars dig som känner dig så kränkt att du måste sprida hat mot människor!

Så mycket hat i en så liten själ.


   
SvaraCitera

Z0dd:

Ingenting går in i ditt huvud.

Vad förväntar du dig av en högerextremist som lever på sitt ego?


   
SvaraCitera

Hans-Peter:
Glad att det finns länder som anammar Herrens budskap. Tumme upp

Hold a sec, beardman. Du tycker det är rätt att homosexuella får dödsstraff i vissa länder?


   
SvaraCitera

bertrimmarpåstjärt: Om alla världens människor varit bögar hade det nog inte gått så bra för djuret människa. Så nej, det är inte hälsosamt.

uuuuuuuuuuuuhg.


   
SvaraCitera

kan man vara mer verklighetsfrånvänd


   
SvaraCitera